  • 61. Data: 2015-10-14 16:38:50
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:561dfb2b$0$689$65785112@news.neostrada.pl...

    > Z hasłem sobie poradziłem za darmo

    > Bo się jeszcze okazało że hasło też było inne.
    > Udało się. Nie zmienia to faktu że bulisz w serwisie mimo że nie
    > ukradłeś. Nie wiedziałeś o tym?

    Zapłaciłeś za zdjęcie SIMlocka a nakłamałeś że za złamanie hasła.
    Nie warto kontynuować tej kłamliwej debaty.

  • 62. Data: 2015-10-14 16:40:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kosmos" <a...@u...pl> wrote in message

    > Myślę, że to jest świetna rada którą możesz zastosować wobec siebie
    > (sprzedaj/oddaj Asusa, kup iPada) i nie próbować usilnie przekonywać
    > wszystkich, że Apple wie i robi wszystko najlepiej.
    > Przyjmij do wiadomości, że Android najwyraźniej nie jest systemem
    > odpowiednim dla Ciebie, ale może być wystarczająco dobry/idealny dla
    > innych.

    Ten tablet kosztował mnie na promocji $30.
    I za tą kwotę te niedociągnięcia toleruję...

  • 63. Data: 2015-10-14 19:49:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Nie, dlaczego ?
    > Rzeklbym, ze normalna procedura, a w zaleznosci od celow - nawet
    > bardzo normalna.

    jakbym je znał to nie musiałbym go resetować

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 64. Data: 2015-10-14 22:01:37
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-14 o 16:38, Pszemol pisze:
    > Nie warto kontynuować tej kłamliwej debaty.

    Masz rację. Najpierw trzeba umieć czytać. A potem można pisać :-)

  • 65. Data: 2015-10-15 08:47:11
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 13 Oct 2015 11:26:03 +0200, LordBluzg?? wrote:
    > No ... ajfoniarze mają jakieś takie "klapki" podobne do Nokiowców. Nokia
    > dla przykładu, ma dla mnie tak skonstruowane menu że kurwica mnie bierze
    > jak mam coś znaleźć.

    Jejku, ale mnie pocieszyłeś :-) Myślałem że tylko ja jestem jakoś
    niekompatybilny z tą legendarną ,,intuicyjnością'' Nokii...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 66. Data: 2015-10-17 14:10:38
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS siedemdziesiat
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

    "pszemol usraelska PODINSEKTA" <p...@p...com> sulcus in message:

    > ... parszywe *LAJNO* do potegi *DEBILIZMY* ocenzurowano!

    wiedzmo myj pizde, *CUCHNIESZ* *GLUPOTA* jak typowa usraelska SZMATA!,

    *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    *NATYCHMIAST* *WYPIERDALJ* STAD TROLL-locha !!!

    a wy *chuje* nie *trollujcie* z ta locha, bo zaliczacie sie
    jak ona do *PODINSEKTOW* !!!

    taki http://tinyurl.com/pfvt6kb koniec czeka najparszywsze scierwo
    universum: usrael, angoli i neofaszystow germanskich

  • 67. Data: 2015-10-17 14:10:41
    Od: internet savage cleaning of the carcase <o...@e...pests.org>

  • 68. Data: 2015-10-18 00:20:05
    Temat: SKRAJNA TROLL-locha, lampucera pszemol z ilorazem inteligencji = MINUS osiemdziesiat