  • 51. Data: 2015-10-13 21:48:52
    Temat: Re: Android tablet - jak ustawić że połaczenie wifi jest limitowane?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    news:561d47e9$0$698$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale te sposoby istniały wcześniej w tym samochodzie a wszystkie
    > inne samochody na świecie ;-) posiadają taką funkcjonalność.
    > To się chyba nazywa niezgodność towaru z umową :-)

    Sorki, ale w japońskich autach wyłącznik wycieraczej jest
    z prawej strony, w amerykańskich z lewej - przyzwyczaj się
    do różnic: w telefonach Appla zrzucasz przychodzącą tym
    guzikiem a w telefonach innych producentów innym.

    > http://artykuly.softonic.pl/masz-nowy-telefon-z-andr
    oidem-zobacz-7-niezbednych-krokow-przy-konfiguracji
    > Tu piszą że logowanie do google można pominąć.

    Zastanów się, z jakimi konsekwencjami...

    > Procedura uruchamiania ajfona za 700 zł ;-) to przerost formy nad treścią.

    O czym Ty piszesz? Ja nie płaciłem 700zł - za co ta kwota?

    > Google wyłączyli? :-)

    Nie mam zamiaru googlem odszyfrowywać Twoich zagadek.

    > Wybacz ale telefon dla mnie jest urządzeniem do komunikacji a nie
    > drogocennym ołtarzem który muszę "czujnie strzec i zdecydowanie bronić"
    > pewnie w wojsku nie byłeś :-)
    > Nie zakładam haseł i pinów. Ja po prostu go używam i mam cały czas przy
    > sobie tak jak zegarek czy złoty łańcuszek...

    Piszesz, że jak się hasło zapomni to trzeba parę stówek w serwisie
    wybulić - ten link to dowód, że piszesz nieprawdę - zapomniane
    hasło można bardzo łatwo i to na trzy sposoby zresetować samemu.
    Ale oczywiście jak jesteś dupa i masz dwie lewe ręce to mozesz
    zanieść taki problem do serwisu i zrobią Ci to, oczywiście odpłatnie.
    Ja się nie dziwię - w końcu są po to aby pieniądze zarabiać.

    > W cenę ajfona (znaczy koszty dodatkowe często nie zauważane przez
    > użytkownika) wliczone jest przymusowe zabezpieczenie sprzętu którego
    > akurat ja nie potrzebuję. A przecież sprzedaż wiązana jest zakazana ;-)

    Czy Ty chodziłeś do szkoły specjalnej?

  • 52. Data: 2015-10-13 21:53:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mvjjql$svh$1@dont-email.me...

    > "W przypadku trwałej utraty klucza odzyskiwania lub dostępu do zaufanego
    > urządzenia nie można wyzerować hasła." :)

    No przecież piszę, za fujarstwo trzeba płacić :-)

  • 53. Data: 2015-10-13 22:14:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Pszemol wrote:

    > No przecież piszę, za fujarstwo trzeba płacić :-)

    reset hasła do którego wymagane jest to hasło to jest debilizm

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2015-10-13 22:19:39
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 21:48, Pszemol pisze:
> [...]
    > do różnic: w telefonach Appla zrzucasz przychodzącą tym
    > guzikiem a w telefonach innych producentów innym.

    Jaja sobie robisz czy nie rozumiesz słowa pisanego. Sam brnąłeś w to
    porównanie a teraz chcesz dyskutować o różnicach lewstronnych i
    prawostronnych aut?

    Możliwość odrzucenia połączenia była ale ją zlikwidowano po aktualizacji
    systemu.
    Miałem wybór a teraz go nie mam.

    > Zastanów się, z jakimi konsekwencjami...

    Takimi że czegoś nie będę mógł kupić? Przeżyję :-)

    > O czym Ty piszesz? Ja nie płaciłem 700zł - za co ta kwota?

    Myślałem że Ci utkwiła ta suma w pamięci gdyż jest to rzeczywista
    wartość sprzętu za którą udało się mi go kupić :-)

    > Nie mam zamiaru googlem odszyfrowywać Twoich zagadek.

    Twoja strata :-)
    Albo nie. Jest taka gra. Ta gra na androida jest darmowa a na ajfona
    płatna i trzeba się zalogować przejść procedury płatności blebleble :-)

    > Piszesz, że jak się hasło zapomni to trzeba parę stówek w serwisie
    > wybulić - ten link to dowód,

    Jak się podało błędny login (meil nieistniejący) przy aktywacji to się
    buli. Przy oddawaniu do serwisu/sprzedawaniu (zdenerwowany byłem bo
    popsuł się dotyk) deaktywowałem potwora i raz mi się zdarzyło źle wpisać
    login.

    Miałem telefon zarejestrowany na konto do którego nie miałem dostępu.

    Tak mam dwie lewe ręce ale sobie poradziłem za darmo.

    Przestrzegam teraz wszystkich żeby bardziej uważali niż w innych
    telefonach :-)

    > Czy Ty chodziłeś do szkoły specjalnej?

    A jednak nie wytrzymałeś :-)

    PS. Właśnie zaktualizowałem ajfona. Zrobiłem to z desperacji bo skype
    nie chciało trzymać ustawień głośności powiadomień. Co ustawiłem to nie
    dzwoniło.
    Jutro sprawdzę czy się naprawiło.
    Po drodze musiałem podać hasła i odpowiedzieć masę nachalnych pytać o
    włączenie funkcjonalności które mi nie są potrzebne.
    Uff... Może teraz będzie działał :-)

  • 55. Data: 2015-10-13 23:44:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "z" <...@...pl> wrote in message
    > Możliwość odrzucenia połączenia była ale ją zlikwidowano
    > po aktualizacji systemu.
    > Miałem wybór a teraz go nie mam.

    No ale o co masz do mnie pretensje?
    Nie podoba Ci się telefon, sprzedaj go.
    Kup sobie taki jaki Ci się podoba.
    W czym problem?

    > Takimi że czegoś nie będę mógł kupić? Przeżyję :-)

    Brak backup.restore to druga.
    Brak maila trzecia.
    Brak własnych lokalizacji na mapach czwarta.
    Brak synchronizacji z Chrome na desktopie piąta.
    I tak dalej...

    > Myślałem że Ci utkwiła ta suma w pamięci gdyż jest to rzeczywista wartość
    > sprzętu za którą udało się mi go kupić :-)

    Zdejmowałeś wtedy zdaje się SIMLocka a nie hasło do apple.id.

    > Twoja strata :-)

    Raczej Twoja strata - chciałeś coś napisać, ale Ci nie wyszło.

> [...]
    >
    > Tak mam dwie lewe ręce ale sobie poradziłem za darmo.
    >
    > Przestrzegam teraz wszystkich żeby bardziej uważali niż w innych

    Czyli kłamiesz, że trzeba płacić, bo sam poradziłeś sobie za darmo.
    Oj, nieładnie.

    > A jednak nie wytrzymałeś :-)

    No robisz z siebie tu jakąś ofiarę, opowiadasz niestworzone
    historie ze za odtworzenie zgubionego hasła 700zł trzeba
    płacić - nie rozumiem po co ogrywasz debila skoro nim nie jesteś?

> [...]
    > Po drodze musiałem podać hasła i odpowiedzieć masę nachalnych
    > pytać o włączenie funkcjonalności które mi nie są potrzebne.

    Bolesne jest czytanie o tym jak taki prosty i przyjazny produkt
    daje Ci tyle trudności... Znowu pewnie udajesz ofiarę losu...

  • 56. Data: 2015-10-13 23:45:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:mvjomk$k7m$1@dont-email.me...

    > reset hasła do którego wymagane jest to hasło to jest debilizm

    Lepiej doczytaj instrukcję.

  • 57. Data: 2015-10-14 08:50:19
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 23:44, Pszemol pisze:
    > No ale o co masz do mnie pretensje?

    Kto tu ma pretensje? Przeczytaj swoje posty.
    Sprowadzam Ciebie tylko na ziemię. :-)

    > Brak backup.restore to druga.
    > Brak maila trzecia.
    > Brak własnych lokalizacji na mapach czwarta.
    > Brak synchronizacji z Chrome na desktopie piąta.
    > I tak dalej...

    Bo widzisz ludzie mają różne potrzeby.
    A osoba która go używa nigdy nie dostrzeże braku tego co napisałeś :-)

    > Zdejmowałeś wtedy zdaje się SIMLocka a nie hasło do apple.id.

    Z hasłem sobie poradziłem za darmo

    > Raczej Twoja strata - chciałeś coś napisać, ale Ci nie wyszło.

    Napisałem Ci co ludziom może przeszkadzać, w czym się różni ioes od
    androida... za co dodatkowo muszą płacić choć mieli do tej pory za darmo
    Inna filozofia
    Przyjmij do wiadomości i nie rzucaj się jak piskorz na inną filozofię
    Androida.

    > Czyli kłamiesz, że trzeba płacić, bo sam poradziłeś sobie za darmo.
    > Oj, nieładnie.

    Bo się jeszcze okazało że hasło też było inne.
    Udało się. Nie zmienia to faktu że bulisz w serwisie mimo że nie
    ukradłeś. Nie wiedziałeś o tym?

    > Bolesne jest czytanie o tym jak taki prosty i przyjazny produkt
    > daje Ci tyle trudności... Znowu pewnie udajesz ofiarę losu...

    A kto tu lamentował że opcja w Adroidzie nie jet dostępna a jak się
    okazało że jest to płakał że w innym miejscu niż mu się wydawało.

  • 58. Data: 2015-10-14 09:18:10
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2015-10-13 o 23:44, Pszemol pisze:

    > Nie podoba Ci się telefon, sprzedaj go.
    > Kup sobie taki jaki Ci się podoba.
    > W czym problem?

    Myślę, że to jest świetna rada którą możesz zastosować wobec siebie
    (sprzedaj/oddaj Asusa, kup iPada) i nie próbować usilnie przekonywać
    wszystkich, że Apple wie i robi wszystko najlepiej.
    Przyjmij do wiadomości, że Android najwyraźniej nie jest systemem
    odpowiednim dla Ciebie, ale może być wystarczająco dobry/idealny dla innych.

  • 59. Data: 2015-10-14 14:01:31
    Temat: Re: androsraki, srajfuny i inne telebarachla - jak ustawić połaczenie wiofijole?
    Od: salto en la parte superior del pene <s...@p...ty>

    z wrote:
> [...]
    > Jaja sobie robisz czy nie rozumiesz słowa pisanego. Sam brnąłeś w to
    > porównanie a teraz chcesz dyskutować o różnicach lewstronnych i

    kiego CHUJA *trwonisz* *czas* z *TROLL* *LOCHĄ* ?!

    tak ci zalezy na *zjelczalym* serze z jej *cuchnacej* pochwy, TFU!

    dezertetka u neoPRLU obecnie *SZMATA* usraelska, TFU!

    napalm i bomby atomowe TROLLom na leb!

    Rosja, Putin; nie spij, wysylaj grad bomb atomowych na tych TROLLi

    --------------

  • 60. Data: 2015-10-14 16:32:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    >reset hasła do którego wymagane jest to hasło to jest debilizm

    Nie, dlaczego ?
    Rzeklbym, ze normalna procedura, a w zaleznosci od celow - nawet
    bardzo normalna.

    J.