  • Data: 2013-02-09 17:25:49
    Temat: Re: Android - słownik
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote in message
    news:kf5rs9$je$1@node2.news.atman.pl...
    > no przeciez mam. telefon z androidem przeciez.

    jezeli opel zacznie sprzedawac samochody bez kol to do dupy beda
    wszystkie samochody czy tylko ople?

    jesli producent sluchawki okroi ilosc jezykow to winny jest napisany
    przez google system czy firma ktora wypieprzyla z tego systemu
    rzeczy ktorych chcesz uzywac?

    niestety widac ze nie chcesz pomocy z telefonem tylko przyszedles
    flejmowac wiec z mojej strony eot