    From: Marek <b...@e...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android - jak przywrócić polską czcionkę?
    Date: Tue, 07 Dec 2010 19:54:26 +0100

    W dniu 2010-12-07 18:54, basteku pisze:

    > :)) szczerze to sam jestem ciekaw ... bo sto razy bardziej wole pisac
    > smsy bez polskich znakow. Z polskimi znakami sms jest skracany do 70
    > znakow.

    Wiesz... można to obejść, przynajmniej ja tak robię: piszę MMSy zamiast
    SMS. Cena ta sama a napchać tekstu mogę do bólu a wszystko w cenie 1
    SMS. Jednakże gdy piszę z kimś obcym (dość często mi się zdarza), to
    wolę trzymać się SMS - zawsze przejdzie - i niekoniecznie godzić się na
    podwójną ilość bajtów niż wprowadziłem.

    Dostałem właśnie odpowiedź z HCT - to co mi się przytrafiło jest
    niemożliwe do osiągnięcia :-D Chciałem już sprzedać swój unikatowy
    egzemplarz za wielokrotność ceny, ale w międzyczasie "naprawił się". :-D
    Najprawdopodobniej przedostatnia poprawka spowodowała, że miałem SMSy
    bez polskich liter. Ostatnia poprawka (parę dni po wcześniejszej
    pojawiła się) przywróciła polskie znaki. Działało to całkiem nieźle bo
    nawet tekst mówiony był konwertowany do wersji bez polskich znaków. :-)