  • 271. Data: 2014-08-18 22:17:54
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:

    > Skoro prosisz:
    > http://tiny.pl/qssgd

    No fajowo...
    Jest link do informacji ze niedługo taki jeden telefon od LG będzie
    dostępny...

  • 272. Data: 2014-08-18 22:26:56
    Od: Marek <f...@f...com>

    Dawaj msgid :)

    --
    Marek

  • 273. Data: 2014-08-18 23:09:41
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-18 22:17, Pszemol wrote:

    > No fajowo...
    > Jest link do informacji ze niedługo taki jeden telefon od LG będzie
    > dostępny...

    Ehhhh, Z2, Note 3, reszty poszukaj sam.

  • 274. Data: 2014-08-18 23:39:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    atm <...@v...pl> wrote:

    > Ehhhh, Z2, Note 3, reszty poszukaj sam.

    Ok, są...

  • 275. Data: 2014-08-19 01:16:58
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2014-08-16 13:23, atm pisze:

    > Wg plotek nowy Note ma miec procek 64 bity i 4GB RAMu. Niedlugo dowiemy
    > sie ile bylo w tym prawdy.

    to bedzie takie marketingowe 64 bity
    https://en.wikipedia.org/wiki/ARM_Cortex-A53#64.2F32
    -bit_architecture
    "Instructions are still 32 bits long"

    Memory translation from 48-bit virtual addresses based on the existing
    LPAE, which was designed to be easily extended to 64-bit.

    czyli 4GB bedzie pokonane

    --
    @foe_pl

  • 276. Data: 2014-08-19 07:21:24
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-18 22:17, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > No fajowo...
    > Jest link do informacji ze niedługo taki jeden telefon od LG będzie
    > dostępny...

    Zdolności czytania (tylko na pierwszej stronie) komentował nie będę...

    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 277. Data: 2014-08-19 11:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >To dowiem się jakie Symbiany widziałeś na oczy? Czy swoje "mądrości"
    >czerpiesz z pudelka?

    P.S. jest jaki program pod symbiana ktory ksiazki z pliku tekstowego
    potrafi odczytac ludzkim glosem ?

    J.

  • 278. Data: 2014-08-19 13:09:53
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 18 Aug 2014 16:01:44 +0000 (UTC), Pszemol wrote:

    > Zabawne jest tylko dla Ciebie,

    A tego to nie wiesz.

    > bo wyciagasz błedne - niczym nieuzasadnione - wnioski...

    Archiwa usenetu są lepsze niż trollska pamięć:
    http://pl.misc.telefonia.gsm.narkive.com/ZvmyPBzU/ni
    edorobki-w-androidzie-odcinek-1-wy-adowana-do-zera-b
    ateria

    Nie ma za co.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 279. Data: 2014-08-19 19:59:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> wrote in message

> [...]
    > http://pl.misc.telefonia.gsm.narkive.com/ZvmyPBzU/ni
    edorobki-w-androidzie-odcinek-1-wy-adowana-do-zera-b

    Wątek pamiętałem, nawet pamiętałem też że już wyjaśniałem Ci
    gdzie robiłeś błędne założenie o tych prawach K. Ale do Ciebie
    nie dociera. Ale widać wszystko w archiwum, nawet Twoją pomyłkę.

  • 280. Data: 2014-08-19 20:00:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2014-08-18 22:17, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    >
    > Zdolności czytania (tylko na pierwszej stronie) komentował nie będę...

    Wyciągnij z tego wniosek, że nie znam Twierdzenia Pitagorasa :-)))