  • 261. Data: 2014-08-18 14:26:44
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-18 14:07, J.F. wrote:
    > Użytkownik "atm" napisał

    > W Androidzie tez w zasadzie nie jestes - wszystko lub nic :-)

    Dlatego tez nie wspominalem o stockowym Androidzie a raczej zapytalem
    czy Symbian dysponowal takim mechanizmem. Bo wlasnie tego typu ficzery
    bylyby czyms na plus dla tego systemu.

    Android w wersji 4.3 i bodajze 4.4 mial App Ops. Wystarczylo bez roota
    zainstalowac z marketu aplikacje, ktora tak naprawde byla linkiem do
    tego co juz dal Google i bylo zarzadzanie uprawnieniami. Niestety
    wycofali sie z tego, sa za to customowe mozliwosci dzialania w tym zakresie.

  • 262. Data: 2014-08-18 15:03:13
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 17 Aug 2014 18:17:38 +0200, Alf/red/ wrote:
    > - żeby móc zadzwonić pod najczęstsze numery, to już nie mogę wymacać
    > klawiszka. Muszę odblokować, wejść do zielonej słuchawki, być może
    > przejść z zakładki "lista" do zakładki "klawiatura", i dopiero nacisnąć

    Połóż sobie te najczęściej wybierane numery jako widgety ,,direct dial''
    na pulpicie.
    Odblokować telefon jednak wciąż musisz (BTW, poprzedni telefon pozwalał
    wybierać numer będąc zablokowanym?)

    > - żeby móc zainstalować cokolwiek, muszę powiedzieć jakimś dwóm obcym
    > firmom kto ja jestem i zgodzić się na śledzenie mnie. Więc nie instaluję.

    Nie, mozesz sobie pobrac soft spoza GP (np. androidsandwich.com) i postawić .apk

    > - żeby ściągnąć z telefonu zdjęcie na komputra, to muszę to zrobić przez
    > przeniesienie karty SD. Sory, ani kabelek ani BT nie chcą.

    Coś źle robisz (inaczej mówiąc, konkret za konkret).

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 263. Data: 2014-08-18 15:43:32
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>

    W dniu 2014-08-18 15:03, Michal Tyrala pisze:
    > Nie, mozesz sobie pobrac soft spoza GP (np. androidsandwich.com) i postawić .apk

    Haha, z ciekawości wszedłem na ten serwis i oto, co zobaczyłem pierwsze:

    Latest Apps & Games Arrivals Showing latest apps and games on android market
    Ramadan Times
    Muslim Pro - Ramadan 2014
    ??????? ????? Ramadan 2014
    Ramadan Wallpapers
    Ramadan 2014 Countdown
    Ramadan Achievements
    Ramadan Kareem 2014
    Ramadan 2014
    Ramadan Time
    Ramadan 2014 Kit With Calendar
    Ramadan Duas
    Cordy 2

    Bardzo zachęcające ;)

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/

  • 264. Data: 2014-08-18 17:18:48
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/17/2014 5:38 PM, A.L. wrote:

    > No nie wiem. Jestem lasy na pochwaly :)
    >
    > A.L.

    i takie właśnie opinie wygłaszasz, jakbyś w lasach mieszkał. <rs>

  • 265. Data: 2014-08-18 18:01:44
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Wiesz jakie to jest zabawne, kiedy pisze to ktoś, kto do niedawna nie
    > znał I prawa Kirchoffa? :-)
    >
    > iElektronik w akcji :-)

    Zabawne jest tylko dla Ciebie, bo wyciagasz błedne - niczym nieuzasadnione
    - wnioski...

  • 266. Data: 2014-08-18 19:31:23
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    > Dnia 2014-08-18 02:18, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    -powered-with-3gb-ram-specs-and-price-in-india-01702
    2.html

    > pierwszy link z googli...
    > Uważasz, że Indie są na Marsie?

    Uważam że lepszy efekt uzyskałbyś gdybyś podał link do telefonu
    dostępnego do kupienia gdzieś na witrynie polskiego operatora GSM...

  • 267. Data: 2014-08-18 19:33:18
    Temat: GOWNO - Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: the unacceptable face of predatory capitalism <t...@a...predatory.capitalism.invalid>

    GOWNO pszemol wrote:

    > :-) mój telefon jest w ogóle świetny, bez względu na ilość małych bitów.

    ty i twoje zasranstwo jest dokladnie okreslone - GOWNO!

    spadaj w CHUJ USraelski PARCHu!

  • 268. Data: 2014-08-18 20:21:57
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 18/08/14 12:52, John Kołalsky wrote:
    > Zła organizacja w "korpo"

    Nie zmienię.

    > Ale Ci się klawisz nie zepsuje.

    Ale jak mi się ekran zepsuje...

    > A kiedyś nie musiałeś ale kompletnie nie wiedziałeś czy/że jesteś śledzony.

    Nie byłem, bo jedyne połączenie było po BT z serwisem na moim
    komputerze. No nawet sporadycznie używając wifi musiałbym założyć, że
    sam producent telefonu zaimplementował śledzenie poprzez ukryty moduł GPS.

    > A co wcześniej miałeś ?

    No właśnie NIE miałem, i miałem co chciałem! O tym właśnie jest ten
    wątek. Pszemol - świadomie lub nie - wychwala Apple bo toże wypuściło
    telefon 64-bitowy, a ja i kilka innych osób próbujemy powiedzieć, że to
    jest żadna przewaga, że 3D i surround tudzież odszyfrowywanie strony o
    0.01 sekundy szybciej to kit marketingowy.

    --
    Alf/red/

  • 269. Data: 2014-08-18 21:22:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Alf/red/" <f...@u...waw.pl>

> [...]
    > przewaga, że 3D i surround tudzież odszyfrowywanie strony o 0.01 sekundy

    Napisałem już. To jest normalna ewolucja. Część tych rzeczy przyjmie się a
    część nie. Nie opowiadaj pierdół, że ilość bitów nie ma znaczenia bo to jest
    gadka na poziomie "wystarczy 640kB" po tym jak już wszyscy zobaczyli, że nie
    wystarczy.

  • 270. Data: 2014-08-18 22:10:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-08-18 19:31, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Skoro prosisz:
    http://tiny.pl/qssgd
    --