  • 101. Data: 2014-08-16 15:18:55
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:53ef5680$0$2353$65785112@news.neostrada.pl...
    > Masz na mysli ta wypowiedz A.L.a?

    Mam na myśli dokładnie tą, którą wtedy zacytowałem.

  • 102. Data: 2014-08-16 15:23:04
    Od: Alf/red/ <f...@u...waw.pl>

    On 16/08/14 13:27, Pszemol wrote:
    > I masz zdrowe podejście...

    Niby się zgadzasz, ale...

    > konkurencja półtora roku temu przełączyła się na nowszą architekturę

    ale się nie zgadzasz. Nic nie rozumiem (takie haiku mi wyszło).

    --
    Alf/red/

  • 103. Data: 2014-08-16 15:26:47
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Na tej samej zasadzie mozna ocenic predkosc dostawczaka w stosunku do
    > osobowego. Gdy ten osobowy dostanie pake wtedy moze sie sporo zmienic.

    Nie bardzo. I nie rozumiem skąd to bierzesz.

    Będziemy porównywać wydajność jak już nowa funkcjonalność będzie dostępna.
    Dziś porównujmy to co mamy dziś dostępne, gdybać nie ma sensu...

    > Zgoda i dlatego nie robilbym z tych 64 bitow killer ficzera.

    A kto robi z tego killer-ficzer?
    Czy wątki na tej grupie można zakładać tylko o killer-ficzerach?

    > Osobiscie nieporownywalnie bardziej wolalbym wodoszczelnosc w wydaniu
    > Sony, no ale w tym temacie nie mozesz wiele napisac ;]

    Jak najbardziej mogę napisać - też chciałbym aby telefon był zaprojektowany
    jako wodoszczelny. Zwłaszcza jeśli nie jest to zrobione kosztem pogorszenia
    innych jego cech. Ale nie jest to tak ważne jak procesor 64-bitowy z bardzo
    prostego powodu - procesora w telefonie samemu sobie nie wymienisz...
    Natomiast z telefonu nieodpornego na wodę możesz zrobić łatwo taki odporny
    na wodę stosując dostępne na rynku preparaty w spray'u.

    > Moze iP6 cos tutaj zmieni poza dogonieniem konkurencji w wielkosci
    > wyswietlacza.

    Określenie że "Apple dogania konkurencję" sugeruje błędnie, że Apple nie był
    w stanie zrobić dużego ekranu i wreszcie mu się udało. Tymczasem Apple
    nie robił świadomie telefonów z dużym ekranem mimo że mógł, bo się je
    po prostu niewygodnie używa jedną ręką.
    Jest to od dawna znany fakt, nie wiem czemu bijesz pianię...
    Większy ekran nie jest żadnym technologicznym osiągnięciem gdzie trzeba
    jakoś "konkurencję doganiać". Już prędzej można tak powiedzieć o
    architekturze
    64-bitowej ale duże ekrany LCD robi się już od bardzo dawna, nawet
    70-calowe...

  • 104. Data: 2014-08-16 15:34:31
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Alf/red/" <f...@u...waw.pl> wrote in message

    > Niby się zgadzasz, ale...

    > ale się nie zgadzasz. Nic nie rozumiem (takie haiku mi wyszło).

    Sprzeczność (jaką pewnie widzisz) jest tylko pozorna... :-)

    W momencie w którym zauważyłem że masz "zdrowe podejście"
    nie zgodziłem się z Tobą w sensie że Twoje podejście do tematu
    jest jedynym słusznym i każde inne podejście jest niedopuszczalne.

    Dla mnie, na ten przykład, istotne jest coś innego niż dla Ciebie.
    Nie ma w tym nic złego że nieco się w podejściu do techniki różnimy.

  • 105. Data: 2014-08-16 15:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Nie jest... iPhone5S z iOS działa wyjątkowo szybko i płynnie mimo że
    > ma "tylko" dwa rdzenie - Android potrzebuje do tego samego 4 lub 8
    > rdzeni.

    Ale to dzieki 64 bitom?
    A to nie chodzi o możliwą ilość obsłuzonej pamięci RAM?

  • 106. Data: 2014-08-16 16:13:33
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 13.08.2014 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > Applowski processor A7 (montowany od roku w iPhone5S) to 64-bitowy procesor
    > oparty o architekturę ARM.
    >
    > Jest to pierwszy 64-bitowy procesor ARM montowany w masowo produkowanych
    > urządzeniach konsumenckich.
    >
    > Minął już rok od premiery iPhone5S, za parę dni premiera iPhone6,
    > prawdopodobnie z nową generacją procesora...
    >
    > Który obecnie produkowany smartfon z Androidem na pokładzie zbudowany jest
    > z 64-bitowym procesorem?
    > Czy najnowsza wersja Andka w ogóle wspiera architekture 64-bitową?

    Specyfikację procesorów ARM opracowuje ARM Holdings.
    https://en.wikipedia.org/wiki/ARM_Holdings
    Już pod koniec 2011 roku zapowiedziano wprowadzenie na rynek ARMv8 -
    wspierające 64 bity. Gotowe produkty miały się pojawić pod koniec 2014
    roku.
    https://en.wikipedia.org/wiki/ARM-64#64.2F32-bit_arc
    hitecture

    To że Apple jako pierwsze wypuściło gotowe produkty niewiele znaczy, bo
    konukurencja od dawna jest do tego przygotowana.

    http://arstechnica.com/information-technology/2013/0
    9/google-and-samsung-soar-into-list-of-top-10-linux-
    contributors/

  • 107. Data: 2014-08-16 16:17:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ale to dzieki 64 bitom?

    Między innymi dzięki 64-bitom... Już o tym mówiliśmy przecież.

    > A to nie chodzi o możliwą ilość obsłuzonej pamięci RAM?

    Applowski iPhone5S nie ma więcej niż 4Gb RAMu, wyobraź sobie.

    Widzę że przekonanie o tym, że dla mniejszej od 4Gb RAM pamięci
    architektura 64-bitowa nie ma żadnych zalet jest mocno zakorzenione...

  • 108. Data: 2014-08-16 16:19:38
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-08-16 15:26, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > Będziemy porównywać wydajność jak już nowa funkcjonalność będzie dostępna.
    > Dziś porównujmy to co mamy dziś dostępne, gdybać nie ma sensu...

    Ok, czyli trzeba bedzie zalozyc nowy watek, pod tytulem Multitasking:
    Android vs iOS zeby to zestawienie mialo sens.

> [...]
    > Natomiast z telefonu nieodpornego na wodę możesz zrobić łatwo taki odporny
    > na wodę stosując dostępne na rynku preparaty w spray'u.

    Tak wyglada wodoszczelnosc w rezerwacie? Cos tego typu?
    "When applied externally to your device, Impervious protects against
    spill damage and screen scratching," says Impervious on its website.
    "When fully applied to the outer & inner components of your device,
    Impervious is classified as IPX 7. We currently only offer full
    waterproofing kits for the iPhone 5, 5s, and 6. When applied, your
    device can be submerged in (1) meter or (3) feet of water for up to 30
    minutes (We do NOT recommend)."

    A word of caution, however: opening up your iPhone to make it waterproof
    will void the warranty.
    http://www.digitaltrends.com/mobile/spray-promises-m
    ake-smartphone-water-resistant-30/#!bEu8Pt

> [...]
    > architekturze
    > 64-bitowej ale duże ekrany LCD robi się już od bardzo dawna, nawet

    Ale wlasnie Apple dogania konkurencje: powoli ucieka mu rynek. Ludzie sa
    juz znudzeni tym ograniczeniem 3.5-4.0".
    Apple podgoni konkurencje, zeby zatrzymac migracje z tego powodu.
    Co z tego, ze potrafia zrobic wiekszy ekran? To na zasadzie slonia w
    karafce. Co do obslugi jedna reka, zaproponuja cos czego nie mogli
    zaproponowac np rok lub dwa temu?
    Piane bic? No prosze Cie. To nie jest temat, ktory mnie szczegolnie
    rusza. Takie tam dywagacje. Wyskoczyles z procesorem 64 bitowym na
    zasadzie "a my mamy 64 bity a wy nie, tadada" nie podajac zadnych
    precyzyjnych danych odnosnie zysku a jedynie mgliste przeslanki gdzie
    sie to moze przydac...i wlasciwie czego oczekujesz?

  • 109. Data: 2014-08-16 16:20:56
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "grapeli23" <g...@g...com> wrote in message

> [...]
    >
    > To że Apple jako pierwsze wypuściło gotowe produkty niewiele znaczy, bo
    > konukurencja od dawna jest do tego przygotowana.

    Masz prawo uważać że to niewiele znaczy - ja uważam że to znaczy dużo.
    Choćby tyle, że Apple wyprzedził konkurencję technologicznie o jakieś
    18 miesięcy.

    > http://arstechnica.com/information-technology/2013/0
    9/google-and-samsung-soar-into-list-of-top-10-linux-
    contributors/

    A jednak nie ma wciąż na rynku smartfonów z Androidem i 64-bitowym
    prockiem. Są dopiero zapowiedzi na przyszłość...

  • 110. Data: 2014-08-16 16:33:51
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:35:28 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Blackberry smartfonem? Śmiała teza...
    >Toż to tylko telefon plus e-mail.

    A ty jaki telefon wtedy miales?

    >To już prędzej ale i tak kulawe więc nie dziwię Ci się że masz
    >uprzedzenia do smartfonów jeśli tego typu masz doswiadczenia
    >ze smarfonami.

    A ty jaki telefon wtedy miales?

    >I uważasz tego Droida MAXX za zabawkę dla doświadczonych umysłowo?
    >(cokolwiek to miało znaczyć...)

    No pewnie. Gowno zawiniete w sreberko, zwane iPhole to tylko dla
    prawdziwycm manow

    0/134399448/voice-quality-on-hold-for-smart-phones

    >I wszystko ma to sens przy zmieniającej się dziś sytuacji.
    >Jakość jest i pozostaje adekwatna do przekazywania mowy
    >i utrata jakości dotyczy przeważnie złego zasięgu a nie złej
    >jakości komponentów audio w smarfonach.

    Gowno prawda. Jakbys pzreczytal cytowany artykul to bys tak nie
    twierdzil

    >No to raczej jest to wstyd dla Motoroli której produkt używasz.

    >Cóż... albo zwyczajnie trollujesz albo jestes jakimś technologicznym kaleką.
    >Te funkcje w smartfonach są z roku na rok CORAZ LEPSZE!

    Pamietam jak w przedszkolu przedszkolaki napierdalali sie po glowach
    lopatkami do piasku klocoac sie ktory plastykowy samochodzik jest
    najbardziej prawdziwy. Twoje wypowiedzi triche mi to napierdalanie
    przypominaja

    Bardzo kochasa swojego iPhona, prawda? I nei dasz go skrzywdzic?

    A.L.