  • 111. Data: 2014-08-16 16:35:21
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:05:42 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Dlaczego? Po co?
    >Nie masz zaufania do swojego telefonu z Androidem na pokładzie?
    >Mój iPhone4 mnie nie zawiódł nigdy - nie potrzebuje zapasowego telefonu.

    Dlatego ze malzonka czesto zapomina zabrac swojego telefonu. Wiec
    jakby chciala sei ze mna lub z kims porozumiec, to ma pod reka

    Ja zreszta tez czasami zapominam.

    A.L.

  • 112. Data: 2014-08-16 16:38:40
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 20:10:33 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    >A jak bylo z iP5 i jego wodoszczelnoscia?

    Ha, ha... Dobre!

    Przypomnial mi sie dowcip rysunkowy z New Yorkera (slynacego z
    dowicpow rysunkowych):

    Salon dwie panie i facet. Panie rozmawiaja, facet czyta gazete siedzac
    w folelu. Lewy rekaw ma podwiniety do lokcia, na pzregubie zegarek, i
    owa reka zanurzona jest wraz z zagerkiem w stojacym obok akwarium.

    JEdna pani mowi do drugiej, wskazujac na faceta: "Moj maz nei lubi na
    darmo wydawac pieniedzy"

    Kiedy zobaczymy entuzjaste iPhona w tej sytuacji?

    A.L.

  • 113. Data: 2014-08-16 16:41:05
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 16.08.2014 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:
    > "grapeli23" <g...@g...com> wrote in message
    >
    > Masz prawo uważać że to niewiele znaczy - ja uważam że to znaczy dużo.
    > Choćby tyle, że Apple wyprzedził konkurencję technologicznie o jakieś
    > 18 miesięcy.

    9/google-and-samsung-soar-into-list-of-top-10-linux-
    contributors/

    > A jednak nie ma wciąż na rynku smartfonów z Androidem i 64-bitowym
    > prockiem. Są dopiero zapowiedzi na przyszłość...

    Jak mogłyby być jak procesory znajdują się w laboratorium i przechodzą
    ostanie testy przedprodukcyjne. Od dawien dawna ARMv8 były zapowiadane
    na trzeci, czwarty kwartał 2014 roku. W momencie ruszenia produkcji,
    pojawią się gotowe produkty z Androidem.

  • 114. Data: 2014-08-16 16:42:46
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 11:39:20 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    >Nie masz zaufania do swojego telefonu z Androidem na pokładzie?
    >Mój iPhone4 mnie nie zawiódł nigdy - nie potrzebuje zapasowego telefonu.

    Kurwa, pzreciez pisalem - moja malzonka dosyc czesto zapomina wziac ze
    soba telefonu. Ja tez czasem zapominam. Wiec jak sie jest na miescie i
    tzreba do domu albo do kogos ZATELEFONOWAC, to telefon jest w sam raz.

    Zreszta, miejscowy Automobilklub dla czlonkow wypuszcza telefony z
    zakodowanymi numerami do pomocy drogowej, jakby byla potzrebna.

    Nei dla kazdego telefon jest Najwazniejsza Ezecza w Zyciu. Dla
    wiekszosci osob to nie pzredmiot Uczuc Wyzszych, a pzredmiot uzytkowy

    A.L.

  • 115. Data: 2014-08-16 16:44:58
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 06:20:57 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"atm" <...@v...pl> wrote in message

    >Kontekst był właśnie ciut wcześniej:
    >
    >[o procesorach 64-bitowych]

    >A więc nie trzyma w samochodzie bo Droid mógłby się zmoczyć,
    >tylko dlatego że - to komputer (albo zabawka, jak kto woli) z opcją rozmowy.
    >
    >Ani ten jego Droid, ani ten "emergency phone" nie zniósłby zanurzenia
    >w wiaderku z morską wodą, więc nie wiem skąd wypaliłeś ze swoim pomysłem.

    Cos was pogielo? Jak mam telefon bedacy w samochodzie "zanurzyc w
    wodzie"? Telefonu Droid nie trzymam w samochodzoe, bo z samochodu
    wysiadam wraz z telefonem

    Po ch... mialbym telefon zanurzac w wiaderku z woda?

    A.L.

  • 116. Data: 2014-08-16 16:51:17
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 06:56:22 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

> [...]
    >wodoodporny to zanurkowanie z nim w morzu kończy się bardzo źle.

    >Dokładnie tak.
    >W normalnym użytkowaniu nie potrzebuje drugiego, "zapasowego" telefonu.

    >Widzisz - przekręcasz kontekst wypowiedzi.
    >Mowa była o tym, że smartfony to zabawki nie nadające się do prowadzenia
    >rozmów i dlatego trzyma on dodatkowy "biedafon" w samochodzie...
    >Gdyby napisał, że smartfone - JAK KAŻDE INNE URZĄDZENIE - może
    >się kiedyś zepsuć i dlatego ważne jest dla niego aby mieć zapasowy
    >to byłaby inna rozmowa. Z konktestu jednak wynikało co innego.

    Po pierwswze - nigdy zaden telefon mi sie nei zepsul. Po drugie,
    telefon w samochodzie trzymam po to zeby byl jak sie zapomni wziac
    "glownego tepefonu". Co sei dosyc czesyo zdarza.

    >Jasne. Wozi ze sobą również zapasowy samochód?
    >Tak na wypadek gdyby się ten główny zepsuł? :-)

    Idioctwo dyskusji zaczyna osiagac niepokojacy poziom...

    >Mowa była o tym, jak to smartfony nie nadają się do używania jako
    >telefon, jaką to mają złą jakość dźwięku itp, itd - w takim kontekście
    >było napisane o tym zapasowym telefonie - czy taki biedafon ma
    >jakoś lepszą jakość dźwięku? lepszy zasięg? Pytałem właśnie po co
    >Ci taki biedafon skoro masz smarfone. Nie było mowy o tym że chodzi
    >o normalne zwielokrotnienie przedmiotów aby zmniejszyć prawdo
    >-podobieństwo awarii tylko o tym, że smarfony się nie nadają do
    >dzwonienia i dlatego wozi ze sobą drugi w samochodzie - kapujesz?

    Ty nie kapujesz. Woze drugi tepefon na wypadek gdybym nie mial
    glownego telefonu.

    Niedawno przyjechalem do domu, wnioslem klucze, telefon i dokumenty do
    domi i niechcacy zatzrasnalem drzwi miedzy domem i garazem. Na
    szczescie byl drugi telefon, ow emergency, i moglem zadzwonic do
    malzonki zeby przyjechala z kluczami.

    To jest wlasnei "emergency" a nie topienei telefonu w wiaderku z woda,
    ktore to wiaderko, wedle P.T. Dyskutantow woze ze soba w samochodzie.
    Tylko w celu topienai telefonu

    panowie, opanujcie sie. I wydoroslejcie troche.

    A.L.

  • 117. Data: 2014-08-16 16:53:12
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sat, 16 Aug 2014 15:02:50 +0200, atm <...@v...pl> wrote:

    >Masz na mysli ta wypowiedz A.L.a?
    >
    >"ja narzekam. Jak chce sie z kims porozumiec w sprawach innych niz
    >"jakie zrobic zakupy" i "czy pies zrobil kupe" to uzywam telefonu
    >drutowego

    >rzeczy
    >nie musi
    >
    >Niestety, te funkcje w spartfonie tez sa takei sobie"
    >
    >Nie bede sie bawil w rzecznika A.L.a, niech sam napisze co ma na mysli.
    >Co do dublowania przedmiotow, znow slowem kluczem jest rozsadek.

    Na mysli mam to ze rozmow biznesowych czy jakkolwiek waznych nie
    pzreprowadzam ze smartfonu. Albowiem smatrfon czasami przypomina
    zabawe w "gluchy telefon"

    A.L.

  • 118. Data: 2014-08-16 16:56:36
    Od: K <...@...c>

    On 16/08/2014 12:28, Pszemol wrote:

    > Nie jest... iPhone5S z iOS działa wyjątkowo szybko i płynnie mimo że ma
    > "tylko" dwa rdzenie - Android potrzebuje do tego samego 4 lub 8 rdzeni.
    > To się sprawdza już dziś w praktyce a w przyszłości tylko będzie lepiej.

    znowu pierdolisz.

  • 119. Data: 2014-08-16 17:00:30
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 15 Aug 2014 13:29:34 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message
    >
    >Gdzie się sprzedają jak bułeczki? W Indiach i Nigerii?

    W USA. Tamze, tylko 56% populacji uzywa smartfonow

    Spowodowane to jest pragmatycznoscia i OSZCZEDNOSCIA Amerykanow.
    Pzrecietny obuwatel szanuje pieniedze, a percepcja "drogo/tanio/na co
    mnei stac" jest zupelnie inna niz w Polsce. Raczej nei wydaje sie na
    rzeczy neipotrzebne i gadgety, a postawa "zastaw sie i postaw sie"
    jest zupelnie obca.

    Gdy widze jakie telefony w Polsce maja make dzieci, zastanawiam sie
    gdzie jest ta polska bieda z nedza?

    A.Ll.

  • 120. Data: 2014-08-16 17:02:01
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/16/2014 10:33 AM, A.L. wrote:

    > No pewnie. Gowno zawiniete w sreberko, zwane iPhole to tylko dla
    > prawdziwycm manow

    > Pamietam jak w przedszkolu przedszkolaki napierdalali sie po glowach
    > lopatkami do piasku klocoac sie ktory plastykowy samochodzik jest
    > najbardziej prawdziwy. Twoje wypowiedzi triche mi to napierdalanie
    > przypominaja
    >

    > Bardzo kochasa swojego iPhona, prawda? I nei dasz go skrzywdzic?
    >
    > A.L.

    ja tam się już nie dziwie, ze pałasz taka nienawiścią do iphone'a.
    widocznie to tak to już musi być.
    https://www.youtube.com/watch?v=ipnGPeRIy2k#t=1m33s
    <rs>