    From: A.L. <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android i 64-bitowy processor
    Date: Sat, 16 Aug 2014 09:33:51 -0500

    On Fri, 15 Aug 2014 13:35:28 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >"A.L." <a...@a...com> wrote in message

    >Blackberry smartfonem? Śmiała teza...
    >Toż to tylko telefon plus e-mail.

    A ty jaki telefon wtedy miales?

    >To już prędzej ale i tak kulawe więc nie dziwię Ci się że masz
    >uprzedzenia do smartfonów jeśli tego typu masz doswiadczenia
    >ze smarfonami.

    A ty jaki telefon wtedy miales?

    >I uważasz tego Droida MAXX za zabawkę dla doświadczonych umysłowo?
    >(cokolwiek to miało znaczyć...)

    No pewnie. Gowno zawiniete w sreberko, zwane iPhole to tylko dla
    prawdziwycm manow

    0/134399448/voice-quality-on-hold-for-smart-phones

    >I wszystko ma to sens przy zmieniającej się dziś sytuacji.
    >Jakość jest i pozostaje adekwatna do przekazywania mowy
    >i utrata jakości dotyczy przeważnie złego zasięgu a nie złej
    >jakości komponentów audio w smarfonach.

    Gowno prawda. Jakbys pzreczytal cytowany artykul to bys tak nie
    twierdzil

    >No to raczej jest to wstyd dla Motoroli której produkt używasz.

    >Cóż... albo zwyczajnie trollujesz albo jestes jakimś technologicznym kaleką.
    >Te funkcje w smartfonach są z roku na rok CORAZ LEPSZE!

    Pamietam jak w przedszkolu przedszkolaki napierdalali sie po glowach
    lopatkami do piasku klocoac sie ktory plastykowy samochodzik jest
    najbardziej prawdziwy. Twoje wypowiedzi triche mi to napierdalanie
    przypominaja

    Bardzo kochasa swojego iPhona, prawda? I nei dasz go skrzywdzic?

    A.L.