  • Data: 2014-08-16 22:38:32
    Temat: Re: Android i 64-bitowy processor
    Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-08-16 18:14, A.L. pisze:

    > Chcialem powiedziec ze w Ameryce bardziej szanuje sie pieniedze niz w
    > Polsce. W Ameryce, tatus nie da mlodziencowi tysiaca dolcow aby kupil
    > iPhona, on sobie musi na ten telefon zarobic. Owszem, za studia tatus
    > zaplaci (na ogol) ale wiecej to juz nie. Wiec ludzie SZANUJA
    > pieneidze. Trzy razy zastanowia sie zanim cos kupia. I zastanowia sie
    > czy to na pewno im potzrebne.
    >
    > W Polsce - dokaldnie odwrotnie. Pieneidzmi sie SZASTA. Wiec i
    > mentalnosc dosyc inna. Hamulcow zadnych nie ma. Gadgety najwazniejsze

    A czy Ty, mający już z ponad 70 lat dorobiłeś się jakichś dzieci? Nigdy
    nic o swoich dzieciach nie pisałeś na tej drugiej grupie. Za to płakałeś
    kiedyś, że nie potrafiłeś zadzwonić z telefonu znajdującego się na
    lotnisku.
    W Ameryce już 15 letnie dzieci zasuwają samochodami do szkół, więc
    wątpię, żeby rodzice żałowali pieniędzy na kupno dziecku telefonu.

    --
    animka