  • 21. Data: 2013-01-04 15:04:26
    Temat: Re: Android: aplikacja nie jest dostępna dla Two jego regionu/kraju
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 14:54, kosmos pisze:

    > Zgodnie z powyższą definicji powinno być: "relewantne DLA sprawy"...

    Weź się rozpędź, a jakaś stała konstrukcja sama cię znajdzie.
    Mam matkę polonistkę, mam siostrę polonistkę, a sam byłem najlepszy ze
    stylistyki (i kultury) języka polskiego.
    FUCK ME, RIGHT? (Ale może masz młodszą siostrę?)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 23. Data: 2013-01-04 16:54:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "$heikh el $hah" <s...@g...com> wrote:

    > Nie rozumiem tylko tego, dlaczego tak jest. Wyjaśnisz? :)

    Bo może być. Bo wszyscy tak robią. Bo np. Google Currents było najpierw
    tylko w USA, potem w Ameryce północnej i Europie Zachodniej, a dużo później
    w Polsce.
    Owszem, są wydawcy, ktorzy ograniczają zasięg tylko do jednego czy kilku
    krajów. Jest sobie taki międzynarodowy sprzedawca nawigacji, który se
    wymyślił, że Francję będzie sprzedawać we Francji, a Polskę w Polsce. Długo
    zmieniał zdanie.

  • 22. Data: 2013-01-04 16:54:45
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:

    > No dobra, ale nawet jak on się w swoim telefonie zaloguje go Google Play
    > moim kontem, ściągnie apka, po czym zaloguje siebie to czy appek zniknie?

    W 4.2 jestem zalogowany na kilka kont Google'a, a Play przełączam, jak
    muszę coś ściągnąć z innego.

    > Swoją drogą to nie przypominam sobie aby do konta w Google pytano
    > o kraj zamieszkania, ale nie wykluczam że może było takie pytanie.

    Oczywiście, że jest. Bo czemu nie? ;-) W AppStore też jest. W Marketplace
    również.
    AppleStore wzmacnia się weryfikacją adresu (dość dokładną) i karty
    kredytowej (czy na pewno dla danego kraju). Stąd dość duża popularność
    ameryańskich kuponów do Appstore i iTunes ;-)

  • 24. Data: 2013-01-04 18:03:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 15:04:26 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > FUCK ME, RIGHT? (Ale może masz młodszą siostrę?)

    Ładnie się pan przedstawia milionom słuchaczy. Do mamusi polonistki też się
    tak odzywasz?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 25. Data: 2013-01-04 19:05:20
    Od: kosmos <e...@c...pl>

    W dniu 2013-01-04 15:04, $heikh el $hah pisze:

> [...]
    > stylistyki (i kultury) języka polskiego.
    > FUCK ME, RIGHT? (Ale może masz młodszą siostrę?)

    No ale to Ty podałeś taką, a nie inną definicję, i tam jest
    przedstawiona konstrukcja odmienna od Twojej. Już Ci nie pasuje?
    To może zapytaj mamy albo siostry jak powinno być i daj znać na grupie.

  • 26. Data: 2013-01-04 21:03:55
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> wrote:

    > W 4.2 jestem zalogowany na kilka kont Google'a, a Play przełączam, jak
    > muszę coś ściągnąć z innego.

    Sprostowanie - chłopaki poprawili jeden błąd ze starszych wersji - Google
    Play, oprócz konta sprawdza też kraj, na jaki ustawiony jest telefon. Czyli
    dooopa. Jedynie ręczne kopiowanie apek.

  • 27. Data: 2013-01-04 21:48:17
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 18:03, Waldek Godel pisze:

    > Ładnie się pan przedstawia milionom słuchaczy. Do mamusi polonistki też się
    > tak odzywasz?

    Bo mnie to serdecznie jebie. :)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 28. Data: 2013-01-04 21:50:31
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 19:05, kosmos pisze:

    > No ale to Ty podałeś taką, a nie inną definicję, i tam jest
    > przedstawiona konstrukcja odmienna od Twojej. Już Ci nie pasuje?
    > To może zapytaj mamy albo siostry jak powinno być i daj znać na grupie.

    Kompletna bzdura. To tylko definicja. Zamiast "dla" równie dobrze można
    użyć "względem" (i tak dalej).

    --