  • 1. Data: 2013-01-03 15:28:26
    Temat: play zakup przez internet lub infolinię
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    Mam w play
    opcje 12 miesięcy za 34zł 550min do wszystkich sieci i bezpłatne w platy
    (miało być 39zł ale pierdyknęli się z umowa i była na czas nieoznaczony
    zmienili mi ją na 12 miesięcy dając cene 34zł
    następnie
    mam
    opcja 12miesięcy 29zł 180min bezpłatne w play
    trzeci numer chciałem przenieśc i odmowili mi w sklepie online
    hciałem opcje 12miesięcy 550min i bezpłatnie w play

    podjęłem probe realizacji przeniesienia numer przez infolinię, koles
    najpierw zaproponował mi to zaczęliśmy działać nagle prosił o ciszę co
    chwilę i przepraszał, ze tak długo i tak z 20min, po dłuższej ciszy
    przeprasza jąkać się zaczal i mówi ze on nie może tego mi sprzedać bo nie ma
    narzędzi, miesiąc wcześniej miał narzędzia :)

    o co tu chodzi?

    play często mnie zaskakuje niekompetencją, ale jest najtańszy i nie
    odpuszczam :)

    powiedział mi konsultant, zebym może udał się do salonu.

    pozdrawiam
    AT