  • 1. Data: 2013-01-03 19:12:49
    Temat: Mobiltek
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    No i trafilo znajoma.
    Faktura sporo drozsza od zwyklej, a na billingu codziennie "SMS
    otrzymany, 4.92".
    Zdarza sie.
    Ale ja nie o tym ... zadnych sms nie otrzymywala, a Plus umywa
    raczki - my nic nie wiemy, numer nalezy do Mobilteka.

    Za co, dlaczego, jakim prawem - nie mozna sie dowiedziec. Reklamacja
    odrzucona.

    Bede ja motywowal do zmobilizowania UKE ... ale moze ktos sprawe
    przerabial ... w cenniku jest pozycja "SMS przychodzacy" ?

    W kazdym badz razie zachecam do blyskawicznego wiadomosci od
    Mobilteka - tych "za darmo".

    Bo jak zaczna przychodzic inne - oj, dzwonic i wyjasniac :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-01-04 00:24:16
    Temat: Re: Mobiltek
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 03.01.2013 19:12, J.F pisze:

> [...]
    > Ale ja nie o tym ... zadnych sms nie otrzymywala, a Plus umywa raczki -
    > my nic nie wiemy, numer nalezy do Mobilteka.
    Zablokowała możliwość otrzymywania płatnych smsów? no to teraz zablokuje
    Zamówiła usługę smsem! Tyle na temat

    > Za co, dlaczego, jakim prawem - nie mozna sie dowiedziec. Reklamacja
    > odrzucona.
    no bo to nie plus kasuje forse
    > Bede ja motywowal do zmobilizowania UKE ... ale moze ktos sprawe
    > przerabial ... w cenniku jest pozycja "SMS przychodzacy" ?
    za.... głupote? Albo pomyślymy sami za siebie, albo unia za nas będzie
    myśleć. wybieraj
    > W kazdym badz razie zachecam do blyskawicznego wiadomosci od Mobilteka -
    > tych "za darmo".
    > Bo jak zaczna przychodzic inne - oj, dzwonic i wyjasniac :-)

    Wspominasz ze żadnych sms nie dostawała. nie wiem jak to udowodnić, ale
    przedewszystkim zwróćcie się do owego mobilteka, z pytaniem w jaki
    sposób usługa została zamówiona, i w jaki zeralizowana, skoro te smsy
    nie dotarły. To jedyna droga na odzyskanie pieniędzy
    ToMasz

  • 3. Data: 2013-01-04 00:53:25
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    zawsze byłem przeciwny tym platnosciom za odbieranie
    a w szczegolnosci możliwości ich cyklicznego zaliczania
    większość z nich jest celowo źle opisana

    wystarczy chwilka by ktoś niepowołany
    wszedł na stronę i wpisał kod z sms który przyszedł
    równoznaczny zgodzie na kolejne, tak niepowinno być

    erator/

  • 4. Data: 2013-01-04 01:33:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 00:24:16 +0100, ToMasz napisał(a):
    > Zablokowała możliwość otrzymywania płatnych smsów? no to teraz zablokuje
    > Zamówiła usługę smsem! Tyle na temat

    Chyba nie zamowila. Sa inne drogi.

    > no bo to nie plus kasuje forse

    No jak nie ? Fakture Plus wystawil.
    A i sporo forsy bierze z powyzszego ...

    > za.... głupote? Albo pomyślymy sami za siebie, albo unia za nas będzie
    > myśleć. wybieraj

    Nie, za lekcewazenie klienta, za brak informacji i w trakcie, i potem.

    > Wspominasz ze żadnych sms nie dostawała. nie wiem jak to udowodnić, ale

    To kolejna sprawa. W koncu do naliczenia oplaty nie trzeba tak naprawde
    zadnych sms - moze byc oplata za dowolne inne uslugi.
    Nawigacje, filmy porno, czy parkowanie pojazdu.
    Ale utrudnia zorientowanie sie w sytuacji.

    > przedewszystkim zwróćcie się do owego mobilteka, z pytaniem w jaki
    > sposób usługa została zamówiona, i w jaki zeralizowana, skoro te smsy
    > nie dotarły. To jedyna droga na odzyskanie pieniędzy

    Ja bym tam jednak wolal z grubej rury, aby w przyszlosci miliony klientow
    nie byly nabierane na "to jedyna droga".

    J.

  • 5. Data: 2013-01-04 01:36:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 4 Jan 2013 00:53:25 +0100, zlotowinfo napisał(a):
> [...]
    >
    > wystarczy chwilka by ktoś niepowołany
    > wszedł na stronę i wpisał kod z sms który przyszedł
    > równoznaczny zgodzie na kolejne, tak niepowinno być

    No, jak mu dajesz dostep do telefonu, to moze ci wiekszej szkody narobic.
    Program zainstalowac, ktory bedzie codziennie wysylal, albo przelac sobie z
    twojego konta wieksza kwote ...

    Ale pokazala sie kolejna ciekawostka:
    http://di.com.pl/news/47282,0,Chwila_nieuwagi_na_Fac
    ebooku_i_mozesz_aktywowac_kosztowna_usluge_SMS_Premi
    um-Anna_Wasilewska-Spioch.html

    J.

  • 6. Data: 2013-01-04 22:34:00
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F." napisał:

    > Ale pokazala sie kolejna ciekawostka:
    > http://di.com.pl/news/47282,0,Chwila_nieuwagi_na_Fac
    ebooku_i_mozesz_aktywowac_kosztowna_usluge_SMS_Premi
    um-Anna_Wasilewska-Spioch.html

    Mhm... Przez "chwilę nieuwagi" to można "dziewkę z czworaków zbrzuchacić"
    ;->
    Natomiast nieodparty przymus sprawdzenia, co też Ziutek z Mańką oglądali
    wczoraj na jutubie nijak nie można podciągnąć pod "chwilę nieuwagi".
    Prędzej pod jakiś termin z okolic zbliżonych do psychiatrii.

    JoteR

  • 7. Data: 2013-01-04 22:37:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" napisał w wiadomości
    "J.F." napisał:
> [...]

    >z Mańką oglądali wczoraj na jutubie nijak nie można podciągnąć pod
    >"chwilę nieuwagi". Prędzej pod jakiś termin z okolic zbliżonych do

    Ale niezauwazenie ze link prowadzi gdzies indziej niz na youtuba, to
    juz jest chwila nieuwagi.

    J.

  • 8. Data: 2013-01-04 23:05:06
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "J.F" napisał:

    ebooku_i_mozesz_aktywowac_kosztowna_usluge_SMS_Premi
    um-Anna_Wasilewska-Spioch.html

    > Ale niezauwazenie ze link prowadzi gdzies indziej niz na youtuba, to juz
    > jest chwila nieuwagi.

    Odruchowe wprowadzenie swojego numeru telefonu również?
    Chyba, że to taki standard w Mordzielakowej (za przeproszeniem)
    społeczności ;->

    JoteR

  • 9. Data: 2013-01-05 10:09:00
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > tych "za darmo".
    >
    > Bo jak zaczna przychodzic inne - oj, dzwonic i wyjasniac :-)

    może oni coś płacą za te smsy weryfikacyjne
    dopoki nie wpiszesz kodu, nic nie pobiorą a stracą
    jakby wykonali tysiące takich weryfikacji
    to może by coś stracili no i ten system by się przyblokował

    erator/

  • 10. Data: 2013-01-05 10:54:16
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

> [...]
    > tych "za darmo".
    >
    > Bo jak zaczna przychodzic inne - oj, dzwonic i wyjasniac :-)

    i daj jakiś adres lub adresy takiej usługi
    by ją w tysiącach razy potestować

    erator/