  • 1. Data: 2013-01-03 11:03:09
    Temat: Doradźcie, please...
    Od: gosmo <t...@m...pl>

    Potrzebuję telefonu, który miałby fajny bezdotykowoekranowy dostęp do
    przycisków muzycznych (następny/poprzedni/głośność) oraz... latarkę i
    przynajmniej 3g. A byłbym wniebowzięty gdyby tam jeszcze WiFi a normalnie
    w siódmym niebie, gdyby hotspot, śrubokręt i nożyczki. Ale niezbędne są te
    pierwsze (przyciski muzyczne na krawędzi telefonu, latarka i 3g).
    Kiedyś Sony miało serię Walkman, teraz mam Sony Yari i mi wystarcza ale
    się rozpada (zaginęła klapka baterii, połamała ramka, czasem nie działa
    dzwonek i parę innych). Może być smarfon, najlepiej jak najmniejszy,
    fajnie jakby .

    Chodzi o to, że biegam sobie wieczorami i fajnie by było mieć odtwarzacz
    mp3 z funkcją telefonu. Na ramieniu nie lubię nosić smartfona, bo czasem w
    nocy mija się typków, których mógłby sprzęt zaciekawić a na flaszkę w
    komisie by za niego dostali.

    Wielkie dzięki za wszelkie sugestie.

  • 2. Data: 2013-01-03 11:29:32
    Temat: Re: Doradźcie, please...
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    gosmo nabazgrał(a):

> [...]
    > mp3 z funkcją telefonu. Na ramieniu nie lubię nosić smartfona, bo czasem
    > w nocy mija się typków, których mógłby sprzęt zaciekawić a na flaszkę

    Nokia N95

  • 3. Data: 2013-01-03 19:49:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gosmo" napisał w wiadomości
    >Potrzebuję telefonu, który miałby fajny bezdotykowoekranowy dostęp do
    >przycisków muzycznych (następny/poprzedni/głośność) oraz... latarkę i

    Do Nokii sa sluchawki i przejsciowki z tymi przyciskami na kabelku.

    Ale nie polecam .. tzn Nokii C6-00 nie polecam, zdalne sterowanie
    akurat fajne.

    Latarka ... a w breloczku nie wystaczy ?

    >przynajmniej 3g. A byłbym wniebowzięty gdyby tam jeszcze WiFi a
    >normalnie w siódmym niebie, gdyby hotspot, śrubokręt i nożyczki.

    http://allegro.pl/kluczowy-przybornik-z-latarka-5w1-
    gadzeciak-i2852406303.html

> [...]
    >smartfona, bo czasem w nocy mija się typków, których mógłby sprzęt
    >zaciekawić a na flaszkę w komisie by za niego dostali.

    A, to taki noz potrzeba :-)
    http://allegro.pl/noz-ratowniczy-bushmen-thunder-lat
    arka-krzesiwo-i2865455057.html

    P.S.
    http://allegro.pl/listing.php/search?string=pilot*&c
    ategory=455

    PPS. zadna z BT sluchawek tego nei ma ? tzn kilku przyciskow do
    sterowania ?

  • 4. Data: 2013-01-04 06:19:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Użytkownik "gosmo" <t...@m...pl> napisał w wiadomości
    .pl...
[...]

    Ciut dziś archaiczny ale mam Nokię XpressMusic 5630 i ma guziki
    do muzyki i nie są na dotykowcu, bo... nie ma on w ogóle touchscreena :-)
    Ale ma wifi i hotspota za pomocą doładowanej aplikacji na S60: JoikuSpot.

    Co do reszty wymagań to już chyba lekko przesadziłeś z tymi nożyczkami :-))

  • 5. Data: 2013-01-04 07:49:36
    Od: gosmo <t...@m...pl>

    W dniu 04.01.2013 o 06:19 Pszemol <P...@p...com> pisze:

    > Co do reszty wymagań to już chyba lekko przesadziłeś z tymi nożyczkami

    E tam przesadziłem, przesada to żyroskop czy akcelerometr. Śrubokręta i
    nożyczek bym częściej używał :)

  • 6. Data: 2013-01-04 08:02:14
    Od: gosmo <t...@m...pl>

    > Latarka ... a w breloczku nie wystaczy ?

    Im więcej do szukania tym gorzej. Breloczek zawsze przy spodniach, ale
    których..., no i gdzie te pory są, nawet się na nie zadzwonić nie da.

    > http://allegro.pl/kluczowy-przybornik-z-latarka-5w1-
    gadzeciak-i2852406303.html

    Mam takie, ale też na to zadzwonić nie da rady:
    http://allegro.pl/scyzoryk-noz-victorinox-ranger-1-3
    763-latarka-i2899075936.html

    Choć myślałem jeszcze o tym...
    http://allegro.pl/lokalizator-zgubionych-kluczy-5x-b
    relok-klucze-i2920497235.html
    ...ale szybko zgubię nadajnik, więc trzeba by było kupić dwa takie
    lokalizatory i brelok jednego przepiąć do drugiego, aby lokalizatory się
    szybko znalazły ;)

    > http://allegro.pl/listing.php/search?string=pilot*&c
    ategory=455

    > PPS. zadna z BT sluchawek tego nei ma ? tzn kilku przyciskow do
    > sterowania ?

    A wiesz, że ja chyba właśnie tego szukałem? Tylko jestem takim ignorantem
    telefonicznym, że nie pomyślałem nawet o istnieniu takich pilotów do
    telefonów. Mam słuchawki, ale przycisk ma tylko odbieranie zakańczanie
    rozmów.

  • 7. Data: 2013-01-04 08:39:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 08:02:14 +0100, gosmo napisał(a):
    > Im więcej do szukania tym gorzej. Breloczek zawsze przy spodniach, ale
    > których..., no i gdzie te pory są, nawet się na nie zadzwonić nie da.

    Breloczek przy kluczach.

    ategory=455
    > A wiesz, że ja chyba właśnie tego szukałem? Tylko jestem takim ignorantem
    > telefonicznym, że nie pomyślałem nawet o istnieniu takich pilotów do
    > telefonów.

    Bo jak widac to raptem do kilku modeli mozliwe.

    J.