  • 11. Data: 2013-01-04 10:09:21
    Temat: Re: Android: aplikacja nie jest dostępna dla Two jego regionu/kraju
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 09:50, Maciej Bebenek pisze:

    > Na podstawie Widzi Mu Się. Na przykład polska apka pewnego portalu była
    > dystrybuowana tylko w polskim Google Play. Bo tak.

    Wytłumaczenie "Why? Because FUCK YOU" do mnie jednak nie przemawia.
    Gdzieś musi być odrobina pierwiastka sensu. A te wszystkie "niedostępne
    w twoim kraju" to często właśnie ACTA/SOPA/PIPA/ET-CETERA.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 12. Data: 2013-01-04 10:21:43
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Wytłumaczenie "Why? Because FUCK YOU" do mnie jednak nie przemawia. Gdzieś
    > musi być odrobina pierwiastka sensu. A te wszystkie "niedostępne w twoim
    > kraju" to często właśnie ACTA/SOPA/PIPA/ET-CETERA.

    A wytłumasz czemu w Europie/Sterfie EURO sprzęt RTV/AGD/KOMP w różnych
    krajach w dystrybucji kosztuje inne ceny ?? ten sam sprzęt np. HP w Polsce
    ma inną cenę niż na Słowacji albo na Węgrzech ... oczywiści chodzi ciągle o
    kanał dystrybucyjny a nie detaliczny.

  • 13. Data: 2013-01-04 10:41:03
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-04, o godz. 09:50:08
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> napisał(a):

    > Na podstawie Widzi Mu Się. Na przykład polska apka pewnego portalu
    > była dystrybuowana tylko w polskim Google Play. Bo tak.
    > Stąd warto mieć konta wUSA, UK czy paru innych krajach.

    Przy czym potem bywają zabawne wpadki. Jakiś czas temu Symantec w
    Warszawie na jednej z konferencji na której byłem prezentował Norton
    Mobile Security dla Androida. Rozdawał darmowe licencje. Po czym po
    instalacji okazywało się że w Polsce ten produkt nie jest dostępny i
    Symantec nie oferuje dla niego wsparcia - nawet aktualizacji bazy
    zagrożeń. Co ciekawe opakowanie z licencją było przygotowane na polski
    rynek, miało kontakt do polskiego supportu etc. Dopiero po ~4
    miesiącach od konferencji usługa stała się dostępna w Polsce.

    Zdrówko

  • 14. Data: 2013-01-04 10:42:14
    Od: "AT" <Trade!@wp.plw>

    >W Google Play dostałem taki komunikat...
    > Czym się sugerują w sprawie regionu?
    >
    > Czy wybrany kraj przy inicjowaniu nowego urządzenia?
    > Czy aktualną pozycją urządzenia na podstawie lokalizacji GPS?
    >
    > Chciałem polecić koledze aplikację której używam ale u mnie
    > się zainstalowało a u kolegi nie... Kolega w Polsce, ja w USA.

    Ja bym proponował sprawdzić na zrootowanym telefonie, robiąc sobie bacup
    aplikacji

    np programem MyBackupPro i w celu sprawdzenia udostępnić apk koledze.

    Mam jeszcze kilka pytań jak juz o aplikacjach i kupowaniu:
    czy jak kupisz aplikację z danego konta google i zmienisz telefon albo
    rom-a to dalej będzie bezpłatnie do pobrania?
    Czy jak ją odinstaluję i ponownie zechcę pobrać ponownie trzeba płacić?
    Czy aktualizacje zawsze będą bezpłatnie do zakupionej aplikacji?

    pozdrawiam
    AT

  • 15. Data: 2013-01-04 10:49:32
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-01-04, o godz. 10:42:14
    "AT" <Trade!@wp.plw> napisał(a):

    > Mam jeszcze kilka pytań jak juz o aplikacjach i kupowaniu:
    > czy jak kupisz aplikację z danego konta google i zmienisz telefon
    > albo rom-a to dalej będzie bezpłatnie do pobrania?

    Będzie. Aplikacja jest przypisana do konta Google a nie do telefonu. Są
    pewne wyjątki - np. Automapa - które są przypisane do urządzenia ale to
    dość niewielka grupa.

    > Czy jak ją odinstaluję i ponownie zechcę pobrać ponownie trzeba
    > płacić? Czy aktualizacje zawsze będą bezpłatnie do zakupionej
    > aplikacji?

    Nie. Aplikacja jest zakupiona więc przypisana do konta.

    Zdrówko

  • 16. Data: 2013-01-04 11:05:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Najprawdopodobnie tak. Nawet dostęp do sieci nie musi być problemem.
    > Wystarczy ominięcie restrykcji w sklepie.
    > Tak samo zadziała zalogowanie się z konta przypisanego do USA.
    > Ćwiczone i na Google Play i na App Store.

    No dobra, ale nawet jak on się w swoim telefonie zaloguje go Google Play
    moim kontem, ściągnie apka, po czym zaloguje siebie to czy appek zniknie?

    Swoją drogą to nie przypominam sobie aby do konta w Google pytano
    o kraj zamieszkania, ale nie wykluczam że może było takie pytanie.

  • 17. Data: 2013-01-04 12:38:52
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-04 10:21, Chris pisze:
    > A wytłumasz czemu w Europie/Sterfie EURO sprzęt RTV/AGD/KOMP w różnych
    > krajach w dystrybucji kosztuje inne ceny ??

    Pewnie bym mógł, gdybym pogooglał, ale to nie jest relewantne ze sprawą,
    bo to i to masz tu i tu dostępne. A takiego snookera z BBC playera nie
    oglądniesz spoza UK. I to akurat rozumiem. Ale że jakaś apka nie jest
    dostępna w Polsce? Bez jaj. Ja zwykle przy instalacji wybieram
    angielski, choć jest i polski, bo łatwiej mi ogarnąć menu.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 18. Data: 2013-01-04 12:52:54
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Jan 2013 12:38:52 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > to nie jest relewantne ze sprawą,

    i ty się tak awanturujesz o polską ortografię na prfc? Bosz...

> [...]
    > dostępna w Polsce? Bez jaj. Ja zwykle przy instalacji wybieram
    > angielski, choć jest i polski, bo łatwiej mi ogarnąć menu.

    Którego słowa nie zrozumiałeś w zdaniu "to autor/dystrybutor decyduje w
    którym kraju jest dostępna aplikacja"?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 19. Data: 2013-01-04 12:56:56
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Bosz... Jak dziecku trzeba? http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2573854

    > Którego słowa nie zrozumiałeś w zdaniu "to autor/dystrybutor decyduje w
    > którym kraju jest dostępna aplikacja"?

    Nie rozumiem tylko tego, dlaczego tak jest. Wyjaśnisz? :)

    --

  • 20. Data: 2013-01-04 14:54:00
    Od: kosmos <e...@c...pl>

    W dniu 2013-01-04 12:56, $heikh el $hah pisze:

    > Bosz... Jak dziecku trzeba? http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=2573854

    Zgodnie z powyższą definicji powinno być: "relewantne DLA sprawy"...