eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów
    facebooka
    Date: Wed, 7 Nov 2012 15:57:48 +0000 (UTC)

    kakmar <k...@g...com> wrote:

    > Patrz jak pójdę do sklepu po bułki i akurat nie ma, to nie wracam z bułką
    > tartą, bo taka jest. Dziwne nie?

    Fajowe porównanie... Naprawdę uważasz że tak ludzie podchodzą do wyboru
    operatora i smartfona wybierając abonament z kontraktem na dwa lata jak Ty
    przy zakupie bułek?

    > To pewnie też wyda Ci się dziwne, ale w żadnym urządzeniu z androidem
    > które mam pod ręką nie zauważyłem takich problemów.

    Czy mowisz mi ze mozesz zmienic rozmiar czcionki w e-mailach czy że młody
    szczyl jesteś jeszcze i nie masz problemów z oczami? :)

    A jak zrobisz backup calego telefonu?

    > Jeszcze do do tego rootowania, którym się tak bardzo ekscytujesz.
    > To zwyczajne uzyskanie dostępu do konta administratora, nie ma w tym
    > żadnych cudów. Takie konto czasem jest potrzebne, ułatwia dostosowanie
    > systemu do własnych wymagań, zamiast dostosowywać się do tego co sobie
    > wymyślił producent.

    Nikt nie mówi że to są jakieś cuda i podobnie można się bawić z iPhone
    (jailbreak), ale jaki procent użytkowników to robi? 1%? może mniej?

    > Nawet jeśli nie leżą, to kupienie nowego telefonu, nie jest chyba bardziej
    > znaczącym wydatkiem niż tu w PL. Zwłaszcza gdy ten stary nie spełnia
    > oczekiwań i ma już 2 lata.

    No ale dlaczego z mojego powodu miałby to robić wczesniej niz sam do tej
    zmiany dojrzeje?

    > Ech, żenada, tu w tym zaścianku, jako pierwsza była i ciągle działa
    > (przynajmniej jeszcze niedawno działa) NMT450, działa też sieć CDMA2000,
    > lokalnie. Telefony CDMA obsługują SIM, chyba że operator jest z tych sprytnych
    > i sobie nie życzy. Nie wiedziałeś? Zresztą sam takiego operatora wybrał,
    > nie miał wyboru? Znowu się pomylił?

    Nie, miał wybór i ważniesze było dla niego ile płaci za codzienne setki
    minut rozmow niz to jaką oferuja sluchawkę.

    > Zapytałem bo jestem ciekawy.

    To nie wyskakuj tutaj z u was na jackowie...

    > Ale czemu miałbym kupić gorszy telefon i zapłacić więcej?

    Lepszy, nie gorszy.

    > Owszem, nie ma nic dziwnego w pytaniu i dzieleniu się doświadczeniami.
    > Tyle że aby dać komuś szansę lepiej wybrać, trzeba się skupić na tym czego
    > nie znajdzie w reklamie i u sprzedawcy, czyli wadach i upierdliwościach
    > danego rozwiązania.

    Nic inego nie robię.

    > Ty masz starego ajfona z nieaktualnym systemem,
    > wykastrowanym nawet z funkcji kolejnego modelu, który też już jest stary.
    > W dodatku reklamujesz przewagi swojego ajfona na pl.grupie nad telefonem
    > jeszcze starszym od twojego, który znasz z opowieści kolegi budowlańca, co
    > to nie zna się i nie chce się zapoznać z systemem którego używa. Proste
    > rozwiązania nie działają, bo nie, albo nie w Ameryce.
    > To jaką wartość mają takie rady?

    Jak ktoś umie czytac to wie o jakim telefonie mowa.

    > I co masz do powiedzenia po porównaniu, jednego do drugiego?

    Applowski iPhone jest lepszy pod KAZDYM jednym względem jaki mi przychodzi
    do głowy! Jest jak niebo a ziemia.