eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm[Android] Sony Xperia Sola, ICS i brak synchronizacji avatarów facebookaRe: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
  • Data: 2012-11-04 00:54:36
    Temat: Re: [Android] Sony Xperia Sola, ICS i bra k synchronizacji avatarów facebooka
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-11-04 00:31, Pszemol wrote:
> [...]
    o-bylo-zepsute-w-iPhonie-5.html

    > Absolutnie nie żartuję - fakt, że usunięto znalezione usterki jest
    > pozytywnym niusem który apple-hejterzy obrócili w negatyw.

    > No gdyby nie usunął to byłaby to negatywna wiadomość.
    > Jeśli usuwa to jest to pozytywna wiadomość.

    Juz sie pogubilem, piszemy o najwyzszym modelu Appla czy najtanszym ZTE?
    Uwzgledniajac wszystkie wczesniej dyskutowane hmmm przypadlosci w
    postaci map, zadrapan obudowy juz w pudelku, slabego tego czegos
    czarnego na tym czyms metalowym, purple haze (o czyms zapomnialem?) oraz
    naprawionych usterek softwareowych jestem niemal pewny, ze piszemy o
    ZTE, to nie moze byc topowy sprzet Apple.

    > Co do pasowania pilota do samochodu to chuba nie wyobrażasz
    > sobie że taki ford czy toyota robi piloty do alarmu lub klucze do
    > stacyjki z kilkudziesięcioma milionami kombinacji aby każde auto
    > miało swój kod? Aż taki naiwny nie jesteś? Oczywiste jest, że
    > jeden klucz czy pilot pasuje do tysięcy samochodów... zły przykład :-)))

    Jesli z takim samym optymizmem oraz pakietem rozowych szkiel podchodzisz
    do nabywanych przez siebie samochodow to juz teraz rozumiem ich
    bezawaryjnosc ;]

    4-owners-having-problems-with-facebook/

    > Widzisz - pokazujesz niusa z lutego 2011 roku, i do tego coś na temat
    > aplikacji która nie jest częścią systemu operacyjnego tylko 3rd party app.

    Tak, podalem przeciez zastrzezenie odnosnie aktalnosci niusa.
    Wspomniales, ze kumpel kupil Desire w 2010. Jak sam zauwazyles nius
    pochodzi z roku nastepnego, zatem wlaciciele iPhoneow mieli lepsze
    atrakcje niz 4 linijki tekstu, o ktorych piszesz.
    Probowales googlac "htc desire facebook problem"? Nie ma zbyt wielu
    wynikow. Byc moze jest to jakis bardzo indywidualny problem.

    > Jasne, zaniesie do serwisu i zapłaci $100 za poradę pogwarancyjną :-)
    > To jak, od czego gniazdko na SD card skoro nie da się tam appsów wczytać?

    Use Google, Luke. I tak podsylam Ci zbyt wiele linkow ;P
    Ten jest gratis od firmy, z cyklu "it just works":
    http://www.spidersweb.pl/2012/11/ios-6-0-1-apple-wla
    snie-rozwiazal-problem-wifi-moim-iphonie-5.html