  • 11. Data: 2013-03-31 22:26:25
    Temat: Re: Android PC Suite
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    > No i wyszlo, jak googlalem, ze nie ma czegos takiego. Kolejny krok wstecz.
    > Z nokia mialem choc Nokia PC Suite. Kobyle zle zoptymalizowana, ale
    > wszystkomajaca... SonyEryk mial swoje Suite... Itp. Wszystko darmowo od
    > producenta.
    >
    > AirDroid to proteza. To tak jakbym musial wlaczac remote desktop zeby
    > wyslac maila zamiast uzyc smtp.

    Ale ... że telefon ma robić za serwer SMTP ?!

    > Ale znalazlem:
    > http://www.mobiledit.com/me-overview.htm
    >
    > Uzywal ktos?
    >
    > Strasznie drogi ten Android w uzytkowaniu. Aplikacje trza se sciagnac ze
    > sklepu - co lepsze to platne. Soft do zarzadzania z PC trza se kupic.

    Jak Ci nie pasuje telefon Nokia to bierz Samsunga z jego KiesAir. Jak Ci nie
    pasuje system operacyjny Android to bierz coś z Windows Phone albo nie wiem
    czym tam.

  • 12. Data: 2013-04-01 09:29:01
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-31 22:26, John Kołalsky pisze:

    > Jak Ci nie pasuje system operacyjny Android to bierz coś z Windows
    > Phone albo nie wiem czym tam.

    Poleciłbyś coś bez systemu, ale takie urządzenie które nie dławi się z
    braku pamięci podczas przeglądania map, gdy jednocześnie uruchomione
    jest radio?

  • 13. Data: 2013-04-01 09:29:59
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-31 21:53, Mr. Misio pisze:

    > No jak nie? :> A z czym mam telefon - z Androidem. :p

    A tak nie;-), ja przy każdym urządzeniu z Andkiem mam płytkę z programem
    - są to odpowiednio - Samsung Kies, Alcatel Android Manager, i Hi Space
    do urządzenia Huawei. Jak widzisz nie ma uniwersalnego programu do
    obsługi wszystkich urządzeń z Androidem. Każdy producent telefonów robi
    to sam.

  • 14. Data: 2013-04-01 13:02:52
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

> [...]
    >
    > Strasznie drogi ten Android w uzytkowaniu. Aplikacje trza se sciagnac ze
    > sklepu - co lepsze to platne. Soft do zarzadzania z PC trza se kupic.

    Kiepsko szukasz.
    JoteR - napisal ci o MyPhoneExplorer. To najlpeszy obecnie program do
    synchornizacji, backapu, pisania sms'ow a nawet do rozmowy z wykorzystaniem
    glosnika i mikrofonu komputera.
    Program laczy sie po kablu USB, BT, lub WiFi.
    Jak na razie wszytkie moje androidy (mam 6 roznych urzadzen) lacza sie z tym
    progaramem bez zadnego problemu.
    Mozesz przenosic sms'y, ksiazki adresowe, kalendarze i inne miedzy
    telefonami.
    PC Suite nawet staru nie ma do MyPhoneExploler.
    Tu masz strone: http://www.fjsoft.at/en/

  • 15. Data: 2013-04-01 21:13:40
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2013-04-01 21:11, AL pisze:
    > Marudzisz jak stara baba ;)
    >
    > My Phone Explorer ma wszystko co powinna mieć aplikacja tego typu
    > i bije PC Sync na głowę

    i jest darmowy
    Strona programu
    http://www.fjsoft.at/en/

  • 16. Data: 2013-04-01 23:33:00
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-01 21:13, Kamikazee pisze:

    > i jest darmowy
    > Strona programu
    > http://www.fjsoft.at/en/

    Przeciez to jest program dla telefonów Sony Ericsson.
    Z Samsungiem nie zadziała.
    Dawniej korzystałam z tego programu.

    --
    animka

  • 17. Data: 2013-04-02 00:22:12
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "animka" napisała:

    > Przeciez to jest program dla telefonów Sony Ericsson.

    Też.

    > Z Samsungiem nie zadziała.

    Zadziała z większością telefonów z Androidem, które mają zainstalowanego
    klienta (czy może serwer?) MPE.

    > Dawniej korzystałam z tego programu.

    I klikałaś w "Donate"? ;->

    JoteR

  • 18. Data: 2013-04-02 00:25:40
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Przeciez to jest program dla telefonów Sony Ericsson.
    > Z Samsungiem nie zadziała.
    > Dawniej korzystałam z tego programu.

    Zadziala. To jest program do systemow opartych o androida i Sony Ericsson.
    Ja podlaczam do tego 6 roznych urzadzen na androidzie, od telefonu HTC
    poprzez Xperie a na Tabletach ACERa konczac;)

  • 19. Data: 2013-04-02 01:43:31
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-02 00:22, JoteR pisze:

    > Też.

    > Zadziała z większością telefonów z Androidem, które mają zainstalowanego
    > klienta (czy może serwer?) MPE.

    Czyli to już jakiś inny, tzn ulepszony program tylko do androida.
    Ale to już wiocha w każdym programie do telefonów:
    Sync with Outlook is faster and without security alert (NOT for Outlook
    64bit), you can select multiple Outlook calendars to sync

    > I klikałaś w "Donate"? ;->

    Nie.

    --
    animka

  • 20. Data: 2013-04-02 09:38:47
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Podepnę się pod wątek. Może ktoś ma jakiś sposób/program do edycji
    kontaktów na karcie sim pod androida, bardziej chodzi o usuwanie
    pojedyńczych kontaktów z karty sim w telefonie z androidem. Od razu
    napiszę że wiem że w niektórych telefonach można to robić z pozycji
    telefonu, u mnie niestety nie ma takiej możliwości.
    Sprawdzałem już copy to sim card i contact2sim ale one tylko potrafią
    skopiować na kartę sim co prawda opcja usuwania jest ale jak się
    usunie to i tak kontakt na karcie sim zostaje.
    Korzystałem też z go contact i my phone exlorer ale nie ma w ogóle
    dostępu do karty sim. Jakiś pomysł?