  • 1. Data: 2013-03-30 21:11:38
    Temat: Android PC Suite
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    No i wyszlo, jak googlalem, ze nie ma czegos takiego. Kolejny krok
    wstecz. Z nokia mialem choc Nokia PC Suite. Kobyle zle zoptymalizowana,
    ale wszystkomajaca... SonyEryk mial swoje Suite... Itp. Wszystko darmowo
    od producenta.

    AirDroid to proteza. To tak jakbym musial wlaczac remote desktop zeby
    wyslac maila zamiast uzyc smtp.

    Ale znalazlem:
    http://www.mobiledit.com/me-overview.htm

    Uzywal ktos?

    Strasznie drogi ten Android w uzytkowaniu. Aplikacje trza se sciagnac ze
    sklepu - co lepsze to platne. Soft do zarzadzania z PC trza se kupic.

  • 2. Data: 2013-03-30 21:31:06
    Temat: Re: Android PC Suite
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.03.2013 21:11, Mr. Misio pisze:
> [...]
    > wstecz. Z nokia mialem choc Nokia PC Suite. Kobyle zle zoptymalizowana,
    > ale wszystkomajaca... SonyEryk mial swoje Suite... Itp. Wszystko darmowo

    jakieś pół roku temu było takie samo zapytanie na grupie

    Niestety tamten pytacz nie był w stanie określić do czego mu potrzebny
    "siute"

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-03-30 21:53:47
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > jakieś pół roku temu było takie samo zapytanie na grupie
    >
    > Niestety tamten pytacz nie był w stanie określić do czego mu potrzebny
    > "siute"

    Glownie mnie bylby potrzebny do wysylania esemesow z klawiatury :] I
    synchronizacji kontaktów z innym telefonem, moze nawet na symbianie, jak
    obsluguje :D

  • 4. Data: 2013-03-30 22:58:20
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Mar 2013 21:11:38 +0100, Mr. Misio napisał(a):

> [...]
    > wstecz. Z nokia mialem choc Nokia PC Suite. Kobyle zle zoptymalizowana,
    > ale wszystkomajaca... SonyEryk mial swoje Suite... Itp. Wszystko darmowo

    HTC Sync, Samsung Kies
    Jak kupiłeś badziew od głębokochińskiej firmy która wrzuciła stockowy build
    i olała to masz... to za co zapłaciłeś

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 5. Data: 2013-03-30 23:16:01
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.03.2013 21:53, Mr. Misio pisze:

    > Glownie mnie bylby potrzebny do wysylania esemesow z klawiatury :]

    zakładam ze masz jakiś porządny telefon. więc bierzesz kabelek wtykasz w
    telefon i do niego klawiaturę. chyba że masz klawiaturę na BT :)

    > synchronizacji kontaktów z innym telefonem,
    Strona google umożliwia tą funkcjonalność. transfer plików przez ftp....

    ToMasz

  • 6. Data: 2013-03-30 23:22:27
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "ToMasz" napisał:

    > zakładam ze masz jakiś porządny telefon. więc bierzesz kabelek wtykasz w
    > telefon i do niego klawiaturę. chyba że masz klawiaturę na BT :)

    AFAIR z MyPhoneExplorer można było trzepać SMS-y, pytanie tylko, czy
    program ten obsłuży telefon wątkopodawcy. Chociaż po zainstalowaniu
    androidowego klienta MPE chyba powinien?

    JoteR

  • 7. Data: 2013-03-30 23:58:57
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:

    > zakładam ze masz jakiś porządny telefon. więc bierzesz kabelek wtykasz w
    > telefon i do niego klawiaturę. chyba że masz klawiaturę na BT :)

    i gapie sie w malutki ekran, na stole mam dwie klawiatury...

    ...odpada...

  • 8. Data: 2013-03-31 17:28:33
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-03-30 21:11, Mr. Misio pisze:
> [...]
    >
    > Strasznie drogi ten Android w uzytkowaniu. Aplikacje trza se sciagnac
    > ze sklepu - co lepsze to platne. Soft do zarzadzania z PC trza se kupic.

    To akurat nie ma nic wspólnego a Androidem. I skoro nie było płytki z
    programem to szukaj na stronie producenta telefonu.

  • 9. Data: 2013-03-31 19:13:51
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Mr. Misio wrote in <news:kj7gtc$cu2$2@node2.news.atman.pl>
    > AirDroid to proteza.

    Do wysylania SMSow z poziomu komputera sa jeszcze inne aplikacje.
    SMS Text Messaging PC Texting
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.tex
    ty.sms&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNv
    bS50ZXh0eS5zbXMiXQ..
    SMS texting from Computer
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.bro
    wsertexting.android&feature=search_result#?t=W251bGw
    sMSwxLDEsImNvbS5icm93c2VydGV4dGluZy5hbmRyb2lkIl0.
    itp

    Synchronizowac kontakty z Symbianem mozna np przy pomocy PhoneCopy
    http://play.google.com/store/apps/details?id=com.pho
    necopy.android&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwx
    LDEsImNvbS5waG9uZWNvcHkuYW5kcm9pZCJd
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2013-03-31 21:53:51
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Trybun napisał:

    > To akurat nie ma nic wspólnego a Androidem.

    No jak nie? :> A z czym mam telefon - z Androidem. :p