  • 21. Data: 2013-04-02 12:18:24
    Temat: Re: Android PC Suite
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-04-01 23:33, animka pisze:

    > Przeciez to jest program dla telefonów Sony Ericsson.
    > Z Samsungiem nie zadziała.
    > Dawniej korzystałam z tego programu.

    dziala z _kazdym_ telefonem z androidem.

  • 22. Data: 2013-04-02 18:23:26
    Od: gawfron <g...@s...pl>

    W dniu 2013-03-31 21:53, Mr. Misio pisze:

    > No jak nie? :> A z czym mam telefon - z Androidem. :p

    A Nokie miałeś z Symbianem - biłeś pianę na forach że musisz używać
    jakiegoś softu od Nokii zamiast symbianowego?
    Ja zaczynam uważać, że prowokujesz 'na głupka' albo ci za to płacą.

  • 23. Data: 2013-04-02 19:45:33
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik gawfron napisał:

    > A Nokie miałeś z Symbianem - biłeś pianę na forach że musisz używać
    > jakiegoś softu od Nokii zamiast symbianowego?

    Nie. Tam od kopa zainstalowane aplikacje bedzoe sprawnie dzialaly. Nie
    bylo potrzeby ich wymieniac.

    > Ja zaczynam uważać, że prowokujesz 'na głupka' albo ci za to płacą.

    Pewnie Microsoft mi placi ;P

  • 24. Data: 2013-04-02 21:58:43
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > Nie. Tam od kopa zainstalowane aplikacje bedzoe sprawnie dzialaly. Nie
    > bylo potrzeby ich wymieniac.

    Ale tu tez masz dobre programy, tylko musisz sobie sam je poszukac. Android
    jest "otwarty" nie "zamkniety" jak symbian do ktorego producent musial
    tworzyc oprogramowanie.
    To troche inna idea. Masz MyPhonExplore ktory jest obecnie nr1 w komunikacji
    PC-Android i jest ZA DARMO. PC Suite nie dorownuje temu softowi.
    Jak juz pisalem, w MyPhone nie tylko mozesz pidac sms-y i je wysylac, ale
    nawet rozmawiac uzywajac glosnika i mikrofonu PC, masz live zrzut ekranu z
    urzadzenia z androidem, wiec mozesz wykonywac operacje w telefonie na swoim
    komputerze i wiele innych.

    > Pewnie Microsoft mi placi ;P

    Raczej nie rozumiesz, ze cos moze byc inne... To tak jak ludzie ktorzy
    narzekaja na windows 8... Bo od lat siedza na XP potem 7.

  • 25. Data: 2013-04-14 11:50:50
    Od: b...@g...com

    Też przyglądam się:

    > http://www.mobiledit.com/me-overview.htm

    Podepnę sie pod wątek;
    szukam rozwiązania pozwalającego synchronizować kontakty, notatki i kalendarz
    pomiędzy BB i Androidem, najlepiej bez Outlooka pośrodku.