  • 1. Data: 2013-03-31 10:42:08
    Temat: Android - nieusuwalny przycisk
    Od: Kapsel <k...@o...pl>

    W którymś momencie w moim andku (4.1 bodaj, GSG3) pojawił się wysuwany
    panel ukryty pod małym przyciskiem. Przycisk jest dostępny dosłownie
    zawsze, nie ważne czy jest aplikacja pełnoekranowa, pulpit, czy coś.

    Nie umiem tego za diabła wyłączyć. Mogę modyfikować zestaw aplikacji jaki
    wyświetla i zmieniać położenie przycisku, ale nie mogę wywalić. Po
    restarcie go nie ma, odpala się w zupełnie przypadkowych momentach, ze dwa
    razy wystartował jak uruchomiłem Chrome.

    Nie ma opcji, nie ma nazwy, nie wiem czego szukać w Google :(

    Podejrzewam, że może to być jakiś "magiczny element" z nakładki GOLauncher,
    ale grzebanie w jego opcjach nie pomogło.

    Ktoś pomoże zidentyfikować?

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 2. Data: 2013-04-02 10:21:43
    Temat: Re: Android - nieusuwalny przycisk
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kapsel nabazgrał(a):

> [...]
    > Podejrzewam, że może to być jakiś "magiczny element" z nakładki
    > GOLauncher, ale grzebanie w jego opcjach nie pomogło.

    MultiWindow/Wieleokien w pasku.

    Odpalasz/zamykasz to trzymająć przez chwile przycisk BACK (ten podświetlany
    na dole po prawej)

    Nie ma za co :)