  • Data: 2014-02-09 17:12:27
    Temat: Re: Android
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Feb 2014 15:25:07 +0100, Trybun napisał(a):

    > Ale dlaczego nie ma tej wysokiej rozdzielczości wyszczególnionej w
    > opcjach do wykupienia? Jesteś na 100% pewny że filmiki da się nagrywać w
    > full HD?

    A jestescie pewni ze ten program cokolwiek robi sam, poza ustawieniem
    parametrow kamery ? Ani kompresja video, ani analiza ostrosci obrazu
    nie wydaja mi sie zadaniami dla programu w javie.

    Jest w API setFocusAreas, jest setFocusMode, ale cala robota to imo
    kamera lub jej driver.

    > Tak, to był jeden z warunków zakupu telefonu - nagrywanie video w full
    > HD. Jednak ktoś się nie postarał i nie dołożył jakiegoś dobrego programu
    > do obsługi aparatu foto. Masa idiotycznych gadżetów w stylu możliwość
    > wysyłania fotek na Facebooka, czy scenerii do fotek, ale nie pomyślał o
    > tym żeby dodać przycisk zoom-owania.

    Wiele aparatow na to nie pozwala. Z czyms im widac koliduje.
    A tu pewnie zoom cyfrowy, i rozdzielczosc kamery niekoniecznie pozwala
    na zoow w HD.

    J.