  • Data: 2014-02-10 20:34:54
    Temat: Re: Android
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-10 19:19, Trybun wrote:
> [...]
    4586

    > Z tego co widzę to jest to ta sama wersja co w Sklepie Google. :-(

    Sory, ale nie moge pojac o co to zamieszanie. Program w pelnej wersji
    kosztuje 9,99zl. Masz 15 minut na testy. Jesli cos bedzie nie tak
    zwracasz i po klopocie. Poza tym 10zl to az taki majątek?

    Przy okazji, ostatnio Google udostepnia w swoim sklepie niektore ksiazki
    za darmo. Kosztuja ZERO zlotych, jedyny warunek jaki trzeba spelnic,
    zeby je pobrac to podac dane karty platniczej. Zapewne chodzi o to aby
    klient wykonal krok, ktory w przyszlosci ulatwi dokonywanie zakupow
    platnych tresci. Poza tym ograniczy troche "gołą" dzieciarnie.
    Z jaki spotkalo sie to odzewem? Przypominam, te ksiazki sa calkowicie darmo:

    "Beznadziaja Po co karta jak jest za darmo :-(

    BEZNADZIEJA Poprostu żenada niby za free a trzeba karte podac Trace
    wiare w ludzi

    NIGDY! Nie podam numeru swojej karty! NIGDY. Zwłaszcza gdy chce pobrać
    coś co jest za darmo. Zwykle wyłudzanie! Po co wam to? "

    Na szczescie niektorzy wykazuja sie rozsadkiem:
    "Super Opowiadania ok. Do imbecyli narzekajacych ze zaplacili: 4zl
    sciagnelo wam z karty przy dodawaniu karty do sklepu
    google(weryfikacja). Sama ksiazka jest darmowa . Oszusci to was w
    szkolach ucza bo przechodzicie do nastepnych klas bez podstawowej wiedzy. "

    Wspomniana ksiazka to:
    https://play.google.com/store/books/details/Polscy_F
    ani_Uniwersum_Metro2033_W_blasku_ognia?id=DNifAgAAQB
    AJ&hl=pl