  • Data: 2014-02-12 00:03:52
    Temat: Re: Android
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-11 23:50, Alf/red/ wrote:

    > Masz proste pojmowanie świata. OK, tak łatwiej.
    > Ale zastanów się - fejsbuk jest "za darmo", ale jednak Zuckerberg ma
    > tyle hajsu, że może go rozdawać. Skąd?? Google Mail, Docs, Maps i sto
    > kolejnych usług też są "za darmo" (dla usera końcowego), a jednak firma
    > kosi kasę na prawo i lewo. Za co? Za te ad-wordy? Nie rozśmieszaj mnie...
    > *Musisz* w jakiś sposób tym firmom "płacić", żeby im się chciało
    > nakręcać takie maszyny. Oni to coś zamieniają na prawdziwą kasę od
    > innych firm. No to czym im płacisz?
    >
    > No chyba że wierzysz, że wszystkie serwerownie Googla i Fejsbuka też są
> [...]

    Wiedzialem, ze ten argument padnie :]
    I masz w tym sporo racji, zreszta sam to przyznalem wspominajac o tym,
    ze jesli wprowadzisz do swojego uzytkownika dane karty to podczas
    nastepnych odwiedzin sklepu znacznie latwiej bedzie dokonac realnego
    zakupu - wystarczy jedno tapniecie i juz kasa wyplywa z konta. Wlasnie
    tutaj upatrywalbym w tym przypadku "zysku" Googla.

    Jesli chcesz uniknac jakichkolwiek powiazan mozesz przeciez do konta
    podlaczyc nieimienna karte prepaid i po zawodach.

    Nawet jesli podlaczysz typowa karte to nie zrobisz nic wiecej ponad to
    co robisz na codzien - korzystasz z karty w Mc, stacji paliw, sklepie
    realnym, internetowym, bookujesz bilety itd. Wszystkie te instytucje
    maja dane Twojej karty i to, ze podasz je rowniez Googlowi niewiele
    tutaj zmieni.