    From: "Lelek@" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Android
    Date: Tue, 8 Feb 2011 00:16:19 +0100

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message
    news:iipqur$fq$2@news.onet.pl...
    >W dniu 2011-02-07 07:11 Lelek@ napisał(a):

    > Zobacz co pokazuje LogCat. Tam będzie informacja dlaczego program się
    > wywalił.

    Nie wiem co to jest LogCat :-) Od kilku dni się tym zajmuję :-).
    Wiem jedno, że ten buf[256] zapełniam wpisując w niego null terminated
    string. I jeżeli czytam poza długością wpisanego stringa to zawsze jest ten
    efekt ale dziwi mnie czemu mimo zadeklarowania rozmiaru on tak to traktuje.
    To zachowanie ma miejsce tylko dla byte. dla int tablica istnieje.
    Obszedłem to ale weź sobie zapodaj w kodzie takie dwie linijki, jedna
    deklaracja i niżej Y = buf[10] i skompiluj i uruchom. Wywałka murowana
    gdziekolwiek nie postawisz byle się wykonało.