    Subject: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: RadoslawF <r...@g...com>
    Date: Sat, 4 Jan 2020 17:32:07 +0100

    W dniu 2020-01-04 o 16:32, j...@j...org pisze:
> [...]
    dam-likwiduje-ok-10-tys-miejsc-parkingowych-61430.ht
    ml

    zniknie ich ponad

    > Ale zdajesz sobie sprawę, że turyści lubią zielone miasta, niezasmrodzone
    samochodami? Czy nie zdajesz? Chyba nie, bo byś nie pisał takich dyrdymałów.

    Zdaje sobie sprawę ze część turystów lubi przyjechać autem
    a potem potrzebuje miejsc parkingowych. Nawet turyści z USA
    którzy przylecieli samolotem ma zwyczaj wynajmować auto
    na miejscu.

    > Kurcze, całe 3 euro. Będzie taki kryzys, że się nie podniosą.

    Sugerujesz że ich rząd i tak sam się wyżywi a los sklepikarzy
    czy hotelarzy mają w dupie?