eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAmsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych › Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
  • Data: 2019-12-30 18:16:27
    Temat: Re: Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 30.12.2019 o 17:59, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Shrek"  napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:5e0a117f$0$17349$6...@n...neostrad
    a.pl...
    > W dniu 30.12.2019 o 15:24, J.F. pisze:
    > [...]
    >> A jak to wszystko cię nie przekonuje, to którą połowę budynków we
    >> Wrocławiu chcesz wyburzyć, żeby porobić drogi i parkingi?
    >
    > Akurat we Wroclawiu to bylo sporo roznych placykow, zdaje sie spadek po
    > wojnie.
    > Juz nie ma - miasto sprzedalo na "plomby".

    Nigdy nie było tyle miejsca, żeby zbudować autostrady przez centrum i
    sześcipasmowe drogi "lokalne". Przynajmniej nie wtedy kiedy można było
    przewidzieć taki rozwój motoryzacji. Nie ważne. Obecnie się nie da bez
    zburzenia połowy miasta.

    > Dodaj do tego urzednikow, ktorzy calkiem otwarcie mowia, ze chca
    > przerobic Kazimierza Wielkiego na deptak - dla niewtajemniczonych -
    > jedna z glownych arterii miasta, w zasadzie nie do zastapienia.

    Nie wiem, nie znam. Ale wbrew pozorom może to mieć sens pod warunkiem że
    KM nie ucierpi. Nie chcę tu dyskutować, bo nie znam tematu.

    >> W naszych warunkach to trzeba by takie miasto wybudować od początku.
    >> Tereny niby są, ale jakoś... takie nie powstają. Ludzie chcą jednak
    >> mieszkać w tych ciasnych?
    >
    > Ale pamietasz, ze miasto ma tez plan zagospodarowania przestrzennego i
    > uwalnia grunty stopniowo ?

    Ale mówimy o miastach już istniejących i zabudowanych.

    > Ale nie wszyscy chca mieszkac w ciasnych, kupuja sobie dzialke za
    > miastem ... a potem gnija w korku :-)

    No właśnie.

    > I tu niestety masz racje - troche za pozno, zeby ulice poszerzyc.

    To nie jest kwestia szerokości. Przynajmniej nie tylko. Spójrz na most
    grota w DC - po 5/6 pasów w każdą stronę i stoi.

    > Tylko u nas jakos wszystko na odwrot - najpierw plan, potem pozwolenia,
    > potem droga, potem kanalizacja ...

    Przede wszystkim u nas najpierw były miasta a dopiero długo po
    motoryzacja. Więc nie ma tego porówywać do USA, gdzie miasta rozwijały
    się gdzieś tak ok lat 30/50.

    BTW - sprawdziłem te twoje 7M - cały teksas ma 28;)


    --
    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: