  • Data: 2023-07-26 11:44:35
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Arnold Ziffel napisał:

    >> Nie wiem kto ten Zenek,
    >
    > Kogutka w KF-ie masz? :)

    To ten sam? Mam. Wpis z rozległym regexpem, więc dziwnym nie jest, że
    się załapał, a ja nie dowiedziałem się kto to. Wpis nawet ma datę --
    jest z roku 2014. Bywają ludzie wytrwali.

    Jarek

    --
    -- Posłusznie melduję, panie feldkurat, że ten pan jest taki wytrwały jak
    niejaki Bouszek z Libni. Osiemnaście razy w ciągu jednego wieczora wyrzucili