  • Data: 2023-07-25 06:58:41
    Temat: Re: Amerykańskie gniazdo natynkowe
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Monday, July 24, 2023 at 4:29:00 p.m. UTC-5, Arnold Ziffel wrote:

    > Ta jest spoko :) Dzięki.
    >
    > Tylko one wszystkie mają niesymetryczne otwory, zdaje się że ten mniejszy
    > to ma być faza, a większy zero (albo odwrotnie). Symetryczna wtyczka w to
    > wejdzie? Zakładam że tak, ale cholera wie, w USA byłem tylko palcem na
    > mapie.

    Wejdzie. Ty masz wtyczki non polarized ktore mozna wtykac bylejak. Ale niektore
    urzadzenia maja wtyczki z bolcem i tam trzeba aby faza byla z odpowiedniej strony.
    To co ci podeslali jest chyba najlepsze co warto kupic.

    Ale jak sie uprzesz ze za male/za drogo to mozna kupic zwykle puszki i gniazdka. W
    usiech maja je montowane standardowo. Tyle ze pod rygipsem i nie widac.
    Ale jest tego w brud na amazonach tylko trzeba sobie pozbierac zestaw.

    No ale w europejskim moze byc trudno kupic.