  • Data: 2009-02-26 10:13:28
    Temat: Re: Amega8 i reset
    Od: Marek S <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bogdan G pisze:

    > Jak napisał Konop załóż rezystor między bramkę, a źródło.
    > A przyczyną nie są zakłócenia, czy prądy wytwarzane przez procesor, ale
    > bramka jest ładowana przez upływności samego tranzystora. MOSFET czy FET
    > z odłączoną bramką sam zaczyna przewodzić.
    Zrobiłem wg wskazówek i:
    tranzystor nadal " miga "
    - tranzystor bramkę ma podłączona do masy , czyli otwarty jest 1 zamknięty 0
    - probowałem dać opornik do masy i do Vcc jako podciągający i nic sie
    nie zmieniło, opornik w szereg tez nie zmienił niczego .
    stan na stracie okładu powinien być zawsze 0 a jednak stan przechodzi
    podczas statu programu poprzez 1
    - w programie ustawiłem pin na 0 , PWM na 0 , też bez efektów
    Natomiast zmiana jest wyraźna na diodzie sygnalizacyjne sterowanej 0 nie
    mam stanu 0
    - czyli dioda podłączona do Vcc poprze opornik nie błyska