  • 1. Data: 2011-10-29 12:15:06
    Temat: Altium PCB - drobny problem
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    Witam ,

    Mam ustawione w Design Rules Clearance na np. 8 milsów. Teraz chcę na jednej
    warstwie położyć Copper Pour skojarzony z jakimś netem , np. GND , ale z innymi
    ustawieniami clearance na np. 20 milsów. Jak to zrobić tylko w odniesieniu do
    Copper Pour??

    MH

  • 2. Data: 2011-10-30 09:52:10
    Temat: Re: Altium PCB - drobny problem
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 29/10/2011 13:15, MH wrote:
> [...]
    > ustawieniami clearance na np. 20 milsów. Jak to zrobić tylko w odniesieniu do

    Ra sie w rules dopisac, chyba jako flood - poszukaj (akurat nie mam AD
    pod reka).
    Aha, po zmianie na 20mils musisz jeszcze raz wygenerowac poligony.

    --
    Jerry1111

  • 3. Data: 2011-10-30 16:26:25
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-10-2011 o 14:15:06 MH <l...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > innymi
    > ustawieniami clearance na np. 20 milsów. Jak to zrobić tylko w
    Dołożyć w rules regułę/wyjątek dla copper pour.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 4. Data: 2011-10-30 21:00:38
    Od: " MH" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

    janusz_kk1 <j...@o...pl> napisał(a):

    > Dnia 29-10-2011 o 14:15:06 MH <l...@g...pl> napisa=C5=82(=
    > a):

    > =C4=99 na =

    > etem , np. GND , ale z =

    > w =

    > Do=C5=82o=C5=BCy=C4=87 w rules regu=C5=82=C4=99/wyj=C4=85tek dla copper =
    > pour.

    Dzięki , jest OK.

    MH