  • Data: 2011-08-29 14:00:55
    Temat: Re: Alternatywa dla gimpa pod windows?
    Od: Kosu <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-29 15:11, Janko Muzykant wrote:
    > Zawsze można poprawić :)
    > W Thunderbirdzie mam kilka swoich ikon, bo mnie wkurzała nieczytelność
    > oryginalnych.

    No jakbym usiadł na miesiąc, to pewnie napisałbym sobie własny program
    idealnie dopasowany do potrzeb. Tyle że pisanie edytorów graficznych nie
    jest ani moim zawodem ani hobby. Moim hobby jest robienie zdjęć, a
    obróbkę traktuję jak znienawidzoną konieczność. Póki miałem pirackiego
    PSa to jeszcze jakoś mi to szło. Od czasu "moralnej rewolucji" (:))
    zdjęcia czekają w kolejce. Długo. Mam jeszcze jakiś katalog
    nieobrobionych wakacji 2009 :).

    pozdrawiam,
    PK