  • Data: 2015-04-17 01:39:37
    Temat: Re: Alternatywa dla ExpressPCB
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.net> szukaj wiadomości tego autora

    bobofrut wrote:
    [...]
    > Dzięki za info, przyjrzałem się programowi DesignSpark, muszę przyznać, że
    > to bardzo ciekawe środowisko, planuję przenieść się na nie, mimo że brak
    > mu niektórych komponentów dla pcb, a co do wytwórni płytek znalazłem dla
    > takiego amatora jak ja dwa linki: http://dirtypcbs.com/ i
    > http://www.3pcb.com/ O tym pierwszym wspominają na hackaday, w skrócie dla
    > prototypów powinno wystarczyć mimo to, że jakość dupy nie urywa.

    Robiłem w dirtypcbs i jakość była w miarę niezła. Zmawiałem też w Seeed
    Studio i ITead. Na jakość nie narzekam, ale przy takich cenach nie
    spodziewaj się cudów. 3pcb nie znam. Zaletą dirtypcbs jest to że można w
    cenie wybrać dowolny kolor soldermaski. Większość tanich producentów kasuje
    ekstra za zmianę z domyślnego zielonego.
    Jeśli chcesz ładne płytki to zobacz OSH Park. Drożej, ale i solidnie.

    pzdr,
    j.