  • Data: 2010-05-20 19:41:43
    Temat: Re: Alternatywa dla BlackBerry
    Od: JohnyK <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Maj, 13:12, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:

    > bo BB nie jest smartfonem, tylko maszynką na poziomie Nokii 6310i z
    > rozbudowaną grafiką. To też ma swoje skutki - negatywne jak się domyślasz.
    > Płacisz za to ograniczonym dostępem do oprogramowania, gorszą jego jakością
    > i wyższą ceną

    Buahahaha. Długo nad tym myślałeś? Porównywać BB (np Bolda) do N6310i.
    Jasne. Jakiego softu nie ma na BB, softu użytecznego, a nie jakichś
    bezsensownych wynalazków? Co takiego jest na Nokie, czego nie ma na
    BB? Cóż, Nokia to taki Windows- wszystko co jest fabryczne jest do
    d*py, w BB jak w linuksie- wszystko w zasadzie jest i to od razu
    dobrej jakości. Webbrowser jest od razu porządny, email też, SMS/MMS
    jak najbardziej. Ja do swojego BB doinstalowałem BBGG, GoogleTalk
    (natywne rzecz jasna) i... tyle. A, no i mapy Google ale głównie to
    korzystam z NaviExperta. Ale fakt, faktem- BB nie jest smartphonem-
    jest terminalem, końcówką sieciową. Rzecz jasna, wymaga to usługi BIS
    lub BES (BIS wystarcza). I stosunku do takiej N71 czy E72 ma kilka
    "wad"- nie wiesza się, działa szybko i niezawodnie, nie daje radości
    częstego resetowania. Ma też Nokia jedną przewagę- Ovi Maps (bo
    niestety BBMaps w Polsce nieaktywne i trudne do aktywacji). Wykonanie
    Nokii przy BB jest koszmarnie słabe. Nokia to taka zabawka z plastiku.
    Zero finezji i solidności. Czasy solidnej Nokii już dawno minęły
    (niestety).

    JK