  • Data: 2010-05-21 20:25:59
    Temat: Re: Alternatywa dla BlackBerry
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.05.2010 JohnyK <j...@t...pl> napisał/a:

    > A czy ktoś Cię tu namawia do kupienia do BB? Bo ja nie zauważyłem
    > niczego takiego. Nie chcesz, nie kupuj.

    Reklama szemrana nie polega na namawianiu do kupna bezpośrednio, to marketingowy
    chwyt polegający głównie na robieniu szumu medialnego wokół produktu, trolowania
    na forach, usenecie, rozmowach, kreowaniu synonimów (push -> tylko bb) itd.
    Szum robią normalne firmy reklamowe i ich pracownicy za normalną kasę od
    zleceniodawcy.
    Tak to po krótce działa.

    >Tak jak ja nigdy nie kupię
    > Nokii, bo niestety, nie spełnia ona podstawowych wymagań estetycznych
    > (moich) albo estetyka stanowi silny dysonans (patrz E52- z przodu OK a
    > klapka z tyłu jakby dokupiona za grosze od pokątnego producenta klapek
    > do telefonów).

    Jednym z elementów reklamy szemranej jest opiniotwórstwo np o niskiej jakości
    konkurencji ("Patrz w tym to jest kiepska klapka") :)

    Wokół BB poprostu robi się ciasno i coś mi się wydaje że jest prowadzona tego
    typu kampania. I wtedy ja muszę uświadamiać tymi samymi metodami jaki to BB
    jest kiepski i beznadziejny, głównie przez jawny brak poufności w podstawowym
    trybie: dostarczanie poczty. Że dostarczanie poczty nie musi być "już tu i teraz"
    bo jest hamowane i tak przez gray-listing itd.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".