  • Data: 2010-05-21 20:12:54
    Temat: Re: Alternatywa dla BlackBerry
    Od: JohnyK <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Maj, 18:25, Sergiusz Rozanski <w...@s...com>
    wrote:

    > Co tu tak tego BB pełno ostatnio? Ktoś jakąś szemraną reklamę uskutecznia w
    > sieci? Wynocha z reklamami z usenetu. Niedoczekanie abym ten syf kupił po
    > takich akcjach. Z resztą perspektywa czytanie moich prywatnych wiadomości za
    > oceanem jest WYSTARCZAJĄCYM powodem aby to nie zawędrowało w niczyje ręce
    > kto ceni lub musi cenic (umowy o tajności/poufności) prywatność.

    A czy ktoś Cię tu namawia do kupienia do BB? Bo ja nie zauważyłem
    niczego takiego. Nie chcesz, nie kupuj. Tak jak ja nigdy nie kupię
    Nokii, bo niestety, nie spełnia ona podstawowych wymagań estetycznych
    (moich) albo estetyka stanowi silny dysonans (patrz E52- z przodu OK a
    klapka z tyłu jakby dokupiona za grosze od pokątnego producenta klapek
    do telefonów).

    JK