-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: "Pszemol" <P...@P...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
Date: Thu, 3 Aug 2017 21:22:24 -0500
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 2
Message-ID: <om0lgv$dht$1@dont-email.me>
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olsl3c$g37$1@mx1.internetia.pl>
<c...@g...com>
Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Fri, 4 Aug 2017 02:18:07 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="75c25ed6ebcde9ee44b88f883ce4be05";
logging-data="13885";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX18tPzC0NOeleDdlM+/miAUz"
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
In-Reply-To: <c...@g...com>
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
Importance: Normal
Cancel-Lock: sha1:VxtxKsr1XLm/JYHeRW2CpbwXGNo=
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611988
[ ukryj nagłówki ]"Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
news:cbcbe14b-ae9c-4061-a5a5-1d98258e1ab5@googlegrou
ps.com...
> Tesla wazy ponad dwie tony i na pokonanie kilometra zuzywa ok 0,2 kWh i to
> przy wiekszej predkosci niz 20/h. Wiem ze wszyscy by chcieli uchodzic za
> silaczy a w realu sa slabsi od taniej chinskiej wkretarki akumulatorowej.
> W czasach kiedy w rowerach byly dynama wlaczenie takiego piecio watowego
> wytwarzacza pradu powodowalo powazny dyskomfort w nogach. Co do rowerow.
> Polaczenie czlowiek rower jest pod wzgledem energetycznym najdoskonalsze
> jakie do tej pory udalo sie stworzyc zeby pokonywac odleglosc. Zadne
> napedzane sila miesni urzadzenie nie jest sie do niego w stanie zblizyc i
> kazde jest minimum 10 razy gorsze pod wzgledem wykorzystania sily miesni.
> Chodzenie jest energetycznie 5 razy mniej wydajne od jezdzenia rowerem.
> Dlatego stosowanie roweru w szczytnym celu zrzucenia wagi nie ma zadnego
> sensu bo trzeba przejechac 5 razy wiecej niz przejsc.
Chyba Ci się 200 Watów z 0,2 kilo-Wato-godzinami pomyliło...
Ile czasu ta Tesla potrzebuje na pokonanie jednego kilometr?
W minutę? Załóżmy jadąc 60km/h...
Czyli potrzebujesz mocy:
0,2kWh * 60 km zrobionych w godzinie = 12kW.
Jaki to ma związek z rowerem? :-) Oj Zenek, Zenek...
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.17 05:29 Pszemol
- 04.08.17 11:53 masti
- 04.08.17 18:37 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 19:00 Pszemol
- 04.08.17 20:41 LordBluzg(R)
- 04.08.17 20:56 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 21:00 Pszemol
- 04.08.17 21:55 LordBluzg(R)
- 05.08.17 03:31 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 07:45 Pszemol
- 05.08.17 11:21 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 13:50 Pszemol
- 05.08.17 15:59 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 17:13 J.F.
- 05.08.17 17:27 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=