eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator samochodowy jako generator wiatrowy?Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!fee
    der.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
    Date: Thu, 3 Aug 2017 21:22:24 -0500
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 2
    Message-ID: <om0lgv$dht$1@dont-email.me>
    References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
    <597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
    <olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
    <ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
    <c...@g...com>
    <1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
    <1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
    <olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@g...com>
    <olsl3c$g37$1@mx1.internetia.pl>
    <c...@g...com>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 4 Aug 2017 02:18:07 -0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="75c25ed6ebcde9ee44b88f883ce4be05";
    logging-data="13885";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX18tPzC0NOeleDdlM+/miAUz"
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    In-Reply-To: <c...@g...com>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    Importance: Normal
    Cancel-Lock: sha1:VxtxKsr1XLm/JYHeRW2CpbwXGNo=
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611988
    [ ukryj nagłówki ]

    "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> wrote in message
    news:cbcbe14b-ae9c-4061-a5a5-1d98258e1ab5@googlegrou
    ps.com...
    > Tesla wazy ponad dwie tony i na pokonanie kilometra zuzywa ok 0,2 kWh i to
    > przy wiekszej predkosci niz 20/h. Wiem ze wszyscy by chcieli uchodzic za
    > silaczy a w realu sa slabsi od taniej chinskiej wkretarki akumulatorowej.
    > W czasach kiedy w rowerach byly dynama wlaczenie takiego piecio watowego
    > wytwarzacza pradu powodowalo powazny dyskomfort w nogach. Co do rowerow.
    > Polaczenie czlowiek rower jest pod wzgledem energetycznym najdoskonalsze
    > jakie do tej pory udalo sie stworzyc zeby pokonywac odleglosc. Zadne
    > napedzane sila miesni urzadzenie nie jest sie do niego w stanie zblizyc i
    > kazde jest minimum 10 razy gorsze pod wzgledem wykorzystania sily miesni.
    > Chodzenie jest energetycznie 5 razy mniej wydajne od jezdzenia rowerem.
    > Dlatego stosowanie roweru w szczytnym celu zrzucenia wagi nie ma zadnego
    > sensu bo trzeba przejechac 5 razy wiecej niz przejsc.

    Chyba Ci się 200 Watów z 0,2 kilo-Wato-godzinami pomyliło...

    Ile czasu ta Tesla potrzebuje na pokonanie jednego kilometr?
    W minutę? Załóżmy jadąc 60km/h...

    Czyli potrzebujesz mocy:

    0,2kWh * 60 km zrobionych w godzinie = 12kW.

    Jaki to ma związek z rowerem? :-) Oj Zenek, Zenek...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: