-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.ne
ws.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for
-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
<olslb0$f7b$1@dont-email.me> <5982ef78$0$5150$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@g...com>
<1h6v0i1jlwuwc$.1qbkpwcnj1gsc.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1h6v0i1jlwuwc$.1qbkpwcnj1gsc.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
Date: Thu, 3 Aug 2017 15:37:47 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 25
Message-ID: <5983272f$0$645$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.239.112
X-Trace: 1501767472 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 645 83.30.239.112:50293
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611920
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Yakhub" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1h6v0i1jlwuwc$.1qbkpwcnj1gsc.dlg@40tude
.net...
Dnia Thu, 3 Aug 2017 04:36:29 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
napisał(a):
>> Jak by przecietny czlowiek mial 100W to na rowerze dal by rade
>> jechac 150/h i jeszcze by mu zapasu zostawalo.
>Silnik mojego motocykla ma wg producenta 8kW.
>Z trudem rozpędza się do 80-90km/h.
A to chyba jakis nieoszczedny, bo maluch mial 21KM i 105km/h, a
przeciez dwa razy szerszy.
>Rower elektryczny z silnikiem 250W osiąga jakieś 26-28km/h.
>Zawodowi kolarze osiągają ponad 400W *średniej* mocy podczas całego
>odcinka.
I jada ~50km/h.
Albo ten elektryczny naped nieoszczedny, albo sportowe rowery lepsze,
albo grupa zaoszczedza sporo oporow powietrza.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.08.17 04:22 Pszemol
- 04.08.17 05:29 Pszemol
- 04.08.17 11:53 masti
- 04.08.17 18:37 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 19:00 Pszemol
- 04.08.17 20:41 LordBluzg(R)
- 04.08.17 20:56 Zenek Kapelinder
- 04.08.17 21:00 Pszemol
- 04.08.17 21:55 LordBluzg(R)
- 05.08.17 03:31 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 07:45 Pszemol
- 05.08.17 11:21 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 13:50 Pszemol
- 05.08.17 15:59 Zenek Kapelinder
- 05.08.17 17:13 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
Najnowsze wątki
- 2025-01-12 USB3.x->HDMI/DP ze sterownikami w win11
- 2025-01-12 Jak na naszych oczach odradza się cenzura :-)
- 2025-01-11 Koszty prowadzenia firmy za granicą
- 2025-01-11 19 migrantów
- 2025-01-11 300km/h
- 2025-01-11 Kongres USA uchwalił "Prawo babci Pawlakowej" na MTK [Lex Gradma Pawlak]
- 2025-01-11 Riga => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-11 Przestępca wyborczy Musk nadciąga nad Tuskistan?
- 2025-01-11 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2025-01-09 Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- 2025-01-10 Coś dusi.
- 2025-01-09 akumulator napięcie 12.0v
- 2025-01-10 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-01-10 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2025-01-10 Białystok => Application Security Engineer <=