-
X-Received: by 10.31.178.139 with SMTP id b133mr120065vkf.18.1501678593347; Wed, 02
Aug 2017 05:56:33 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.31.178.139 with SMTP id b133mr120065vkf.18.1501678593347; Wed, 02
Aug 2017 05:56:33 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!feeder.usenetexpress.com!feeder1.iad
1.usenetexpress.com!peer01.iad!feed-me.highwinds-media.com!news.highwinds-media
.com!s6no76803qtc.1!news-out.google.com!g57ni108qtg.1!nntp.google.com!s6no76802
qtc.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Wed, 2 Aug 2017 05:56:33 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <8...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=217.115.65.7;
posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
NNTP-Posting-Host: 217.115.65.7
References: <olnq1m$hq2$1@dont-email.me>
<597f7102$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<lzrepsxmjsnn$.limao57wcgnk$.dlg@40tude.net>
<olocbm$bkh$1@mx1.internetia.pl>
<ny77ibezk4em$.sgdrznpi6lmf.dlg@40tude.net>
<c...@g...com>
<1mvds94nor05z.8ve2gp6c7787$.dlg@40tude.net> <olppe1$78f$1@dont-email.me>
<1ui8ok61op394$.wrjni28it3az$.dlg@40tude.net>
<olqojn$1up$2@dont-email.me> <olrvnn$ni0$1@mx1.internetia.pl>
<8...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <b...@g...com>
Subject: Re: Alternator samochodowy jako generator wiatrowy?
From: s...@g...com
Injection-Date: Wed, 02 Aug 2017 12:56:33 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 2290
X-Received-Body-CRC: 3387061585
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2611756
[ ukryj nagłówki ]W dniu środa, 2 sierpnia 2017 13:44:58 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> Do roweru nie warto. Przecietny czlowiek dysponuje moca ciagla w granicach
dwudziestu watow. W szczycie i to nie kazdy moze dojsc przez chwile do stu watow.
Poza tym sprawnosc czlowieka jest w granicach dwudziestu procent. Energetycznie
czlowiek to jakas porazka jest.
Troche wiecej. Te 100W to wlasnie srednio wycwiczony człowiek. W tour de france
ocieraja sie o 400W w szczycie.
Sprawnosc człowieka jako machałki słaba ale sprawnosc człowieka jako grzałki jest
całkiem dobra. :)
Następne wpisy z tego wątku
- 02.08.17 15:45 LordBluzg(R)
- 02.08.17 15:50 Pszemol
- 02.08.17 15:52 Pszemol
- 02.08.17 18:13 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 19:14 J.F.
- 02.08.17 20:00 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 21:50 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:20 Zenek Kapelinder
- 02.08.17 22:26 LordBluzg(R)
- 02.08.17 22:53 J.F.
- 02.08.17 23:23 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 00:04 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:10 LordBluzg(R)
- 03.08.17 00:30 Zenek Kapelinder
- 03.08.17 10:27 LordBluzg(R)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
- diesel z otwartą komorą
- Spalił się spaliniak
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
Najnowsze wątki
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer
- 2025-02-19 Lista afer PIS
- 2025-02-19 Ogrodzenie dla krów szkockich "Highland"
- 2025-02-19 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-19 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-19 Białystok => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-02-19 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-19 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-19 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-02-19 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-19 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-02-19 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-19 Nigdy
- 2025-02-19 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=