-
X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr311254ywc.1.1550648057133; Tue, 19
Feb 2019 23:34:17 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr311254ywc.1.1550648057133; Tue, 19
Feb 2019 23:34:17 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
!feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
iganews.com!nntp.giganews.com!m21no765069qta.0!news-out.google.com!y15ni649qta.
0!nntp.google.com!m21no765062qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
groups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Tue, 19 Feb 2019 23:34:16 -0800 (PST)
In-Reply-To: <q4i0jk$ldt$1@node1.news.atman.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
References: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
<f...@g...com>
<q4f55s$u5d$1@node1.news.atman.pl>
<c...@g...com>
<q4fas6$3tb$1@node1.news.atman.pl>
<5...@g...com>
<q4i0jk$ldt$1@node1.news.atman.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <c...@g...com>
Subject: Re: Alternator poszedł z dymym...
From: WS <L...@c...pl>
Injection-Date: Wed, 20 Feb 2019 07:34:17 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Lines: 20
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650602
[ ukryj nagłówki ]On Tuesday, February 19, 2019 at 11:39:50 PM UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> To zależność prądu od obrotów, nie od obciążenia.
>
> Daj mniejszy opór a będziesz miał podobną krzywą,
> ale położoną nieco nad tą. Ta krzywa być może
> przecina prostą ;) spalenia.
Nie, to jest zaleznosc MAKSYMALNEGO mozliwego do uzyskania pradu w funkcji obrotow.
Dasz mniejszy opor, to zacznie spadac nap[iecie, bo alternator "nie wydoli" ;)
> : nie ma zadnego extra regulatora/ograniczenia...
>
> Szkoda.
Bo nie jest potrzebne, alternator "sam" ogranicza maks. prad
Następne wpisy z tego wątku
- 20.02.19 08:52 Lewis
- 20.02.19 20:20 PiteR
- 20.02.19 20:44 PiteR
- 21.02.19 00:37 J.F.
- 21.02.19 00:49 J.F.
- 21.02.19 00:50 PiteR
- 21.02.19 01:50 yabba
- 21.02.19 01:20 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 01:28 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 01:29 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 01:57 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 02:05 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 02:28 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 02:40 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.02.19 03:36 Eneuel Leszek Ciszewski
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody