eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAlternator poszedł z dymym...Re: Alternator poszedł z dymym...
  • X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr311254ywc.1.1550648057133; Tue, 19
    Feb 2019 23:34:17 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a81:6d8b:: with SMTP id i133mr311254ywc.1.1550648057133; Tue, 19
    Feb 2019 23:34:17 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!4.us.feeder.erje.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!m21no765069qta.0!news-out.google.com!y15ni649qta.
    0!nntp.google.com!m21no765062qta.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.google
    groups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Tue, 19 Feb 2019 23:34:16 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <q4i0jk$ldt$1@node1.news.atman.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=85.219.130.230;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    NNTP-Posting-Host: 85.219.130.230
    References: <q4daq0$5rf$2@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <q4f55s$u5d$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <q4fas6$3tb$1@node1.news.atman.pl>
    <5...@g...com>
    <q4i0jk$ldt$1@node1.news.atman.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: Alternator poszedł z dymym...
    From: WS <L...@c...pl>
    Injection-Date: Wed, 20 Feb 2019 07:34:17 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 20
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650602
    [ ukryj nagłówki ]

    On Tuesday, February 19, 2019 at 11:39:50 PM UTC+1, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > To zależność prądu od obrotów, nie od obciążenia.
    >
    > Daj mniejszy opór a będziesz miał podobną krzywą,
    > ale położoną nieco nad tą. Ta krzywa być może
    > przecina prostą ;) spalenia.

    Nie, to jest zaleznosc MAKSYMALNEGO mozliwego do uzyskania pradu w funkcji obrotow.
    Dasz mniejszy opor, to zacznie spadac nap[iecie, bo alternator "nie wydoli" ;)

    > : nie ma zadnego extra regulatora/ograniczenia...
    >
    > Szkoda.

    Bo nie jest potrzebne, alternator "sam" ogranicza maks. prad

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: