  • Data: 2010-02-13 18:45:51
    Temat: Re: Almera sonda lambda - reaktywacja :-(
    Od: "lublex" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hl6m40$o9n$1@inews.gazeta.pl...
    > Chyba nie masz sekwencji?. W II gen. też miałem takie plany tylko szybciej
    > było zlecić to rzeczonej firmie (250 zł) i wszystko było ok.
    > Teraz korci mnie żeby sobie wszystko samemu regulować, byłoby taniej tylko
    > czasu nie ma :-(

    Nie, nie regulację. To serwis. Gdyby "rzeczona firma" chciała za to 250 zł
    to też bym się nie zastanawiał.
    A jak chcą za regenerację prawie 2x tyle i jeszcze trzeba się męczyć z ich
    regulacją, to szukam innych rozwiązań. Kpl. naprawczy do ANA04 to 130 zł,
    regulacja ok. 100.
    Instalacja Elpigaz Elisa (IV)

    pozdr
    lublex