  • 1. Data: 2012-02-10 19:58:18
    Temat: Allianz
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Wypowiedzialem polise w oddziale ... a tu nic.
    Zadnego "czy mozna spytac dlaczego", ani jakiejs znizki marketingowej ..
    Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo
    wiedza ze 0% zostanie ?

    J.

  • 2. Data: 2012-02-10 20:16:25
    Temat: Re: Allianz
    Od: btn <w...@b...pl>

    W dniu 2012-02-10 19:58, J.F. pisze:

> [...]
    > Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo

    Nie przejmuj się. Na szczęście na rynku mamy sporo innych TU.

  • 3. Data: 2012-02-10 20:18:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/10/2012 07:58 PM, J.F. wrote:

> [...]
    > Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo

    Wypowiedzenie opraw w ramke i powieś na ścianie żeby nie zginęło. Może
    za rok dostaniesz info z e-sądu, że masz do zapłaty zaległą składkę +
    koszta - tak jak ja.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 4. Data: 2012-02-10 20:31:48
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2012-02-10 19:58, J.F. pisze:
    > czy mozna spytac dlaczego

    Dlaczego?

    Dlaczego tam ubezpieczałeś?
    Ostatnio zaproponowali mi stawkę ponad 6000,
    a kupiłem kompletne ubezpieczenie OC, AC warsztat, bez udziału własnego
    i bez redukcji, NW, assistance za trochę ponad 1500 zł.

    P.

  • 5. Data: 2012-02-10 20:33:12
    Od: Piotrek <l...@g...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 19:58:18 +0100, J.F. napisał(a):

> [...]
    > Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo

    Półtora roku temu mając 40% zniżek oczekiwałem na ofertę przedłużenia umowy
    od Allianza. No i przyszła. Składka wyższa o 120 zł od poprzedniej i...
    nadal 40% zniżki. WTF? Okazało się że Allianz bezszkodowość 60% liczy
    dopiero po 8 latach i zmieniła mi się tylko stawka bonus malus. Po
    przejrzeniu rynku wypowiedziałem umowę i dostałem zniżkę 50% w AXA a cena
    wyniosła o kilka stówek mniej od oferty Allianza. Gdy agentowi przyniosłem
    wypowiedzenie umowy w 2 egzemplarzach to zaczał jojczyć dlaczego taki
    klient odchodzi? No jak mu wytłumaczyłem czemu nie nie bardzo miał mi co
    powiedzieć. Nie omieszkał też stwierdzić na odchodne że z pewnością będę
    się potem z nimi sądził, bo z wypowiedzeniami umów sa niezłe problemy w
    innych TU,a nie mam szans na wygraną w sądzie z żadnym TU. Tu się już we
    mnie zagotowało na "uprzejmość" owego pana, w ziązku z czym uświadomiłem
    go, iż z racji specyfiki swojej pracy byłem przy rozpoznawaniu chyba 50
    spraw przeciwko przeróżnym TU ze względu na ich machloje i nie zdarzyło się
    żeby ktoś przegrał, więc niech nie wciska kitów. "Miłego" pana agenta mało
    szlag nie trafił.

  • 6. Data: 2012-02-10 21:45:55
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo

    dzis sie zmienily zasady wypowiedzen :)

  • 7. Data: 2012-02-10 21:49:26
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    KrisPolska w <news:jh3vmk$qrd$1@mx1.internetia.pl>:

    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > dzis sie zmienily zasady wypowiedzen :)

    To jest trzecia prawda...

    --
    Tomasz Nycz

  • 8. Data: 2012-02-10 22:28:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:33:12 +0100, Piotrek napisał(a):
    > [...] Gdy agentowi przyniosłem
    > wypowiedzenie umowy w 2 egzemplarzach to zaczał jojczyć dlaczego taki
    > klient odchodzi? No jak mu wytłumaczyłem czemu nie nie bardzo miał mi co
    > powiedzieć.

    No i to jest normalne.
    A teraz sie nawet nawet nie pytali.
    Widac juz wiedza ze nie na ma co pytac :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-02-10 22:38:34
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/10/2012 10:28 PM, J.F. wrote:

    > No i to jest normalne.
    > A teraz sie nawet nawet nie pytali.
    > Widac juz wiedza ze nie na ma co pytac :-)

    No ale o co pytać w przypadku OC? Przy OC liczy się jedynie cena, nic
    więcej.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-02-10 23:15:34
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

> [...]
    > Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo

    No patrz - a do mnie zadzwonili przed koncem ubezpieczenia, proponujac
    znizke od oferty, ktora mi wyliczyli na stronie. Przy okazji ubezpieczylem u
    nich drugie auto, bo wyszlo mi o 30% taniej, niz u poprzedniego
    ubezpieczyciela.

    --
    Axel