  • 11. Data: 2012-02-11 09:12:43
    Temat: Re: Allianz
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J.F.* w wiadomosci news:1efyuthvjarql$.111d21g1zk9v7$.dlg@40tude.net
    napisal(a):
    > Wypowiedzialem polise w oddziale ... a tu nic.
    > Zadnego "czy mozna spytac dlaczego", ani jakiejs znizki marketingowej ..
    > Allianz idzie na dno i pracownicy o tym wiedza, czy spokojnie czekaja, bo
    > wiedza ze 0% zostanie ?

    Ja nie wypowiedzialem umowy, a tylko myslalem o zmianie i akurat otrzymalem
    maila od kogos z Allianz z pytaniem czy jestem zainteresowany kodem
    promocyjnym, bylo to ze 2 miesiace przed konce polisy. Rok wczesniej z
    jakims kodem rabatowym placilem chyba 630 za OC, na ten rok kalkulator
    wyliczyl mi AFAIR 780zl. Kod który otrzymalem uprawnial rzekomo do
    kilkuprocentowej znizki, wiec marnie i zignorowalem go... Pare dni pózniej
    sprawdzilem kod bo konczyla sie jego waznosc i te kilka procent (7?)
    obnizyly mi skladke do 550zl. OC zostalo w Allianz, tak wiec jakies akcje
    marketingowe sa prowadzone :-)

    Pozdr

  • 12. Data: 2012-02-11 09:51:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 22:38:34 +0100, AZ napisał(a):

    > No ale o co pytać w przypadku OC? Przy OC liczy się jedynie cena, nic
    > więcej.

    No, jest pare innych czynnikow, ktore sie licza.

    Ale ja nie o tym, tylko chocby o tym zeby agent wykazal inicjatywe, spytal
    sie jaka cena u konkurencji, przekazal dalej .. a tu nic.
    Jakby im juz nie zalezalo :-)

    J.

  • 13. Data: 2012-02-11 10:18:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 11 Feb 2012 09:12:43 +0100, Przembo napisał(a):
> [...]
    > sprawdzilem kod bo konczyla sie jego waznosc i te kilka procent (7?)
    > obnizyly mi skladke do 550zl. OC zostalo w Allianz, tak wiec jakies akcje

    Bo Allianz ma rozdwojenie jazni :-)

    Jest Allianz i jest Allianz Direct, osobna spolka. Kody promocyjne to w AD
    pewnie.
    Mnie akurat przez lata bylo taniej w A "u agenta".
    A teraz A. podniosl ceny znacznie, AD chyba mniej - ale dla mojego pojazdu
    akurat tez maja drogo :-)

    J.

  • 14. Data: 2012-02-11 11:07:57
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J.F.* w wiadomości news:1kop67htmrts9$.1jqexowqx76w3.dlg@40tude.net
    napisał(a):
    > Bo Allianz ma rozdwojenie jazni :-)
    > Jest Allianz i jest Allianz Direct, osobna spolka. Kody promocyjne to w AD
    > pewnie.
    > Mnie akurat przez lata bylo taniej w A "u agenta".

    Ja za auto o pojemności 1.6 płaciłem kiedyś 290zł w AD, u agenta dostałem
    ofertę na ~660zł i to ze zniżką marketingową bo stwierdziłem że cena ponad
    700zł jest delikatnie mówiąc niepoważna. Mi wychodziło w AD zawsze sporo
    taniej.

    > A teraz A. podniosl ceny znacznie, AD chyba mniej - ale dla mojego pojazdu
    > akurat tez maja drogo :-)

    Dla drugiego auta z silnikem 3x większym niż przeciętnie przy płatności
    kartą kredytową samo OC to było 604zł w AD co jak na Gdańsk nie jest złą
    opcją :-)

    Pozdr

  • 15. Data: 2012-02-11 20:53:23
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 10 Feb 2012 21:45:55 +0100, "KrisPolska" <n...@w...pl>
    wrote:

    >dzis sie zmienily zasady wypowiedzen :)

    Zmieniły się, ale nie do końca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 16. Data: 2012-02-12 21:13:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 10 Feb 2012 20:18:48 +0100, AZ napisał(a):
    > Wypowiedzenie opraw w ramke i powieś na ścianie żeby nie zginęło. Może
    > za rok dostaniesz info z e-sądu, że masz do zapłaty zaległą składkę +
    > koszta - tak jak ja.

    Oj, zdecydowanie warto! Ja wypowiedzialem wysylajac faxem, potem dzwonilem
    do centrali czy jest potwierdzone - tak, wsio ok. Po ok. 4-5 miesiacach
    wezwania do zaplaty... Powiedzialem ze wysylalem wypowiedzenie - "a jak,
    kiedy?". Sprawdzilem sobie historie telefonow w tepsie i podalem dokladny
    dzien i godzine... po chwili pan stwierdzil "faktycznie, jest. Przepraszamy,
    prosze uznac pismo za niebyle". Tak bylo jeszcze ze dwa razy, potem sie
    uspokoili :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2012-02-12 21:27:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/12/2012 09:13 PM, Jacek Osiecki wrote:

> [...]
    > prosze uznac pismo za niebyle". Tak bylo jeszcze ze dwa razy, potem sie

    Na tym polega uczciwość ubezpieczycieli o której tak wielu tu pisze jacy
    to oni uczciwi i biedni bo dopłacają do interesu. A zabieg polega na
    tym, że a nóż się trafi klient który zgubił wypowiedzenie i zapłaci a
    jak się wkurwi to mu się powie, że przez pomyłkę. Co ciekawe, gdy nie
    wypowiedziałeś umowy to upomnienia o kolejną składkę przychodzą po dwóch
    tygodniach a wypowiedzianych po pół roku :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2012-02-12 22:42:12
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 12 Feb 2012 21:27:21 +0100, AZ <a...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >wypowiedziałeś umowy to upomnienia o kolejną składkę przychodzą po dwóch
    >tygodniach a wypowiedzianych po pół roku :-)

    Pół biedy jak kontaktuje się z Tobą ubezpieczyciel. Gorzej jak
    sprzedadzą taki nieistniejący dług firmie "windykacyjnej", np.
    niejakiemu Intrum Justitia. Wtedy jesteś nękany przez nich do
    upadłego. Ja jestem na etapie "wyslemy do Pana pracownika terenowego".

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2012-02-12 23:03:30
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 02/12/2012 10:42 PM, jerzu wrote:

> [...]
    > niejakiemu Intrum Justitia. Wtedy jesteś nękany przez nich do
    > upadłego. Ja jestem na etapie "wyslemy do Pana pracownika terenowego".

    Ja z gównojadami nie rozmawiam i korespondencje od nich bez
    rozpakowywania dre i wrzucam do kosza. Allianz sam po 1,5 roku założył
    sprawę w e-sądzie o której dowiedziałem się już jak mieli prawomocny
    nakaz zapłaty z klauzulą wykonywalności ale na szczęście udało się
    odkręcić a wcześniej wysyłane do nich pytania czy zwrócą mi koszty za
    wysłanie do nich ksera/faxu wypowiedzenia i stracony czas olewali.
    Skurwysyny i tyle. Na dniach idę złożyć doniesienie o wyłudzenie i
    fałszowanie dokumentów bo wg. nich moje wypowiedzenie zostało złożone 5
    dni po terminie chociaż paniusia w biurze przybijała tą samą pieczatkę
    na 2 kopiach i na mojej kopii jest poprawna data.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 20. Data: 2012-02-15 11:36:26
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    > No i to jest normalne.
    > A teraz sie nawet nawet nie pytali.
    > Widac juz wiedza ze nie na ma co pytac :-)

    a gdzie przeszedles?
    robiles rozeznanie na rynku?

    bo mi sie konczy OC na lybrę w axa,
    i zastanawiam się czy warto szukać;)