  • Data: 2011-09-21 08:51:49
    Temat: Re: All-in-one, czy warto?
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi mi o elastyczność konfiguracji i rozbudowy, np, możliwość
    swobodnej
    > wymiany karty graficznej na jakąś mocniejszą, czy też dołożenia
    kolejnego dysku
    > 3.5", itd, itp...

    W laptopie?? :P

    Wiesz... Istnieja setki ludzi, ktorym komputer potrzebny jest "do
    internetu",
    a przez "granie" rozumieja partie szachow na Kurniku (no... ekstremisci
    dopuszczaja jeszcze ze dwie rundki ostrego strzelania w 'Zuma') albo tez
    potrzebuja komputera do do pracy biurowej a laptopa nie chca ze wzgledu
    na ergonomie (a wlasciwie calkowity jej brak) takiego rozwiazania.

    Wlasnie dla nich stworzono rozmaite nettopy, settopy, albo takie
    wlasnie nie wiadomo co czyli wszystko w jednym.

    > Jedyna zaleta - trochę mniej kabli, więcej miejsca na stole.
    > Dla mnie akurat to nie ma żadnego znaczenia.

    Prawda. Dla Ciebie :)

    pozdrawiam,
    Vituniu.