    From: marko <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Alfa 159 Sportwagon - warto?
    Date: Wed, 12 Jan 2011 01:57:06 -0800 (PST)

    >  Nie potwierdzam, a niski nie jestem, do tego mam długie kopyta. Może masz
    > źle ustawioną kierownicę albo fotel za blisko?

    `może tak być - ale już przywykłem i wszystko odbywa się
    bezboleśnie ;-)

    >  Jeśli wozisz nią pralki albo inny ciężki sprzęt to faktycznie może być
    > problem. Ale sam jeszcze tego nie odczułem, wożę zwykłe klamoty.

    Ja generalnie też - ale porównuję do tego co miałem wcześniej - czyli
    dużą klapę i podłogę = krawedz załadunku, no ale to jest koszt wyglądu
    auta - jestem w stanie to przeżyć bo to pierwsze auto które mam na
    którego widok gęba się sama śmieje ;-)

    >  Focus - 10,7m, 159 - 11.1

    No właśnie piszę bardzo subiektywnie - nie wiem z czego to wynika

    >  Zazdroszczę, mam zwykłego Connect Nav+, gdzie trzeba włożyć kartę SIM by
    > mieć telefon. Ale duży ekran sam w sobie jest super.

    no właśnie żałuję że nie mam dużego ekranu - ale B&M to naprawdę
    rewelacja. żeby jeszcze odtwarzał mp3 z iphona...

    Marek