  • Data: 2011-01-12 15:59:24
    Temat: Re: Alfa 159 Sportwagon - warto?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 01:57:06 -0800 (PST), marko napisał(a):

    > Ja generalnie też - ale porównuję do tego co miałem wcześniej - czyli
    > dużą klapę i podłogę = krawedz załadunku, no ale to jest koszt wyglądu
    > auta - jestem w stanie to przeżyć bo to pierwsze auto które mam na
    > którego widok gęba się sama śmieje ;-)

    O to właśnie chodzi ;)

    > No właśnie piszę bardzo subiektywnie - nie wiem z czego to wynika

    Za to BMW 3 ma koło 10m. W artykułach porównują Alfę z autobusem jeśli
    chodzi o promień zawracania, choć wcale takiej tragicznej różnicy nie ma.
    IMO ten długi przód tworzy złudzenie, że mamy znacznie mniej miejsca przed
    sobą niż jest naprawdę, często się to odczuwa.

    > no właśnie żałuję że nie mam dużego ekranu - ale B&M to naprawdę
    > rewelacja. żeby jeszcze odtwarzał mp3 z iphona...

    Ideałem jest Connect Nav B&M :)
    Bo teraz to mógłbym co najwyżej powiedzieć "Zadzwoń do mnie na samochód".

    Navi funkcjonalnie też daje radę, choć graficznie wygląda kiepsko. I
    rysuje płyty po jakimś czasie, ale to chyba ogólna przypadłość na naszych
    drogach.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl