  • Data: 2011-01-12 19:35:45
    Temat: Re: Alfa 159 Sportwagon - warto?
    Od: Seba <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 12 Jan 2011 15:54:48 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

    > Za relingi trzeba i to niemało - chyba z 2000zł w ASO, aluminiowe.
    > Używki na Allegro 1000zł komplet.
    >
    > Rok temu się interesowałem, ale usłyszawszy cenę odpuściłem :)

    A wiesz, czy na pewno można je zamontować w aucie, które fabrycznie tego
    rozwiązania nie miało? Spotkałem się z opiniami, że nie można tego
    zrobić - ze względu na inną konstrukcję dachu.

    Jeszcze mam jedną sprawę na minus - wywaliłem fabryczną antenę FM i
    zamontowałem tam helikalną do CB (krótka (ok. 65 cm) i w miarę lekka) i
    dach niebezpiecznie mi się w tamtym miejscu 'kolebocze'. I to mimo
    bliskości wzmocnień wokół tego otworu technologicznego - normalnie
    blaszka jak z puszki od (za przeproszeniem) coca coli.
    Na razie zwalam to na Kenickiego - to on mnie namówił na tą antenę ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.