  • Data: 2013-05-24 09:48:14
    Temat: Re: Ależ po nim przejechał :(
    Od: Michoo <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No tak, ale istotny jest stan kiedy ruszał.
    > To jest powszechne, ale:
    > - stał na tyle blisko, że nie widział początku pasów; jakby
    > pieszy wszedł przed niego przed pasami, dyskutować byłoby
    > trudniej, acz uwagi niżej nie wyłącza

    Czy aby na pewno? Wydaje mi się, że początek/koniec przejścia facet mógł
    widzieć. Nie spodziewał się, ze ktoś się będzie skradał z tyłu i hop mu
    przed maskę.

    > Zadałem to pytanie obok - jakby w jego samochodzie była wystarczająca
    > widoczność, czy ktoś obwiniałby pieszego?

    Tak. Kierowca byłby w pewien sposób współwinny, że mógł łatwo sprawdzić
    a tego nie zrobił, ale trzeba być debilem, żeby przekradać się przed
    maskę ciężarówki.

    Michoo