  • Data: 2013-05-24 00:18:17
    Temat: Re: Ależ po nim przejechał :(
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 22 May 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Mam wrażenie, że tutaj nie miał szans zobaczyć kogoś, kto szedł takim kursem.

    No tak, ale istotny jest stan kiedy ruszał.
    To jest powszechne, ale:
    - stał na tyle blisko, że nie widział początku pasów; jakby
    pieszy wszedł przed niego przed pasami, dyskutować byłoby
    trudniej, acz uwagi niżej nie wyłącza
    - ruszył kiedy "widoczna" piesza jeszcze była przed nim
    (to drugie jest IMVHO mało ważne)

    > Przynajmniej bez opuszczenia fotela kierowcy.

    Bez podniesienia d...?
    Być może.
    Czy to usprawiedliwia w przypadku "szczególnej ostrożności"?

    Zadałem to pytanie obok - jakby w jego samochodzie była wystarczająca
    widoczność, czy ktoś obwiniałby pieszego?
    No to czy pieszy może ponosić skutki prawne działań projektanta?

    pzdr, Gotfryd