  • Data: 2010-02-01 13:27:28
    Temat: Re: Ale się wkurzyłem...
    Od: pawell32 <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    cztery pisze:

    > Dla mnie planete to praktycznie ostatni program z dobrymi filmami
    > dokumentalnymi. I co mnie bardzo cieszy nie przerywanymi reklamami.
    > Co do oferty NG, oczywiscie ze nie jest podobna. Na NG leca inne
    > programy i ekskluzywne nowosci, ktore po roku czy 2 znajduja sie w
    > czesci na NG wild.
    > Mam NG, NG HD i NG wild.

    ale nie masz discovery hd, a to jest inny ni pozostałe

    > Ale dla mnie jest bardzo interesujacy.
    > Nigdzie indzie nie mam NBA, polskiej ligi pilki noznej czy euroligi
    > koszykowki.

    dlatego pisałem, że nie dla mnie.
    gdyby mi ta tym zależało, to może bym rozważał

    > W C+ mam swieze polskie filmy, dobre filmy europejskie

    nie znam dobrego kina europejskiego (poza polskim)

    i trzymajace
    > poziom filmy amerykanskie.
    > Nie wiem jak wyglada oferta n (bo jej nie sledze)

    repertuar jest dobry. nie jestem zapartym kinomanem, nie mam na to
    czasu, więc nie pokuszę się o ocene gdzie są lepsze.

    ale HBO mialem. Ilosc
    > amerykanskiego chlamu klasy B (a nawet C czy D) nieporownywalnie wieksza
    > niz w C+.

    zgadza się,

    --
    pozdrawiam. pawell32